آقای طالقانی حرفم هشدار بود نه خط ونشان، سکوت وزارت معنادار است

به گزارش وبلاگ هلن، سعید آذری در مصاحبه با خبرنگاران، در واکنش به صحبت های عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون مبنی بر اینکه خط و نشان کشیدن آذری برای فوتبال خوب نیست گفت: صحبت هایی که من کردم خط و نشان نیست بلکه هشدار است. متاسفم آقای طالقانی تفاوت خط و نشان و هشدار را نمی داند. من خط و نشان هایم را قبلاً در فوتبال کشیده ام و اگر چیزی می گویم به این خاطر است که حواس دوستان جمع باشد.

آقای طالقانی حرفم هشدار بود نه خط ونشان، سکوت وزارت معنادار است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: تحرکاتی خارج از مرزهای ایران صورت می گیرد تا تیم ملی و همچنین باشگاه های ما را از انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا حذف کند. از طالقانی انتظار دارم فرق خط و نشان با هشدار را بداند. به عنوان کسی که اطلاعات و آگاهی محیطی اش از شما بیشتر است، این حرفها را می زنم.

آذری تاکید کرد: من سال ها با تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و موظفم چشم و گوش هایم همه جا باشند. حرفهایی که می زنم بر اساس اطلاعاتی است که به دستم می رسد. از طالقانی هم خواهش می کنم ادبیاتش را اصلاح کند. طالقانی و دوستان ما در فدراسیون باید به جای اینکه دنبال شکل برگزاری انتخابات و حضور بازنشسته ها در آن بروند، به فکر این مسائل باشند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: 4 ماه پیش گفته بودم AFC به خاطر جعل اسناد، فوتبال ایران را جریمه می کند که هیچکس گوش نکرد. خطر الان هم بیخ گوش فوتبال ایران است. حالا می خواهند اسم حرفهایم را هرچه که می خواهند بگذارند؛ هشدار یا خط و نشان ولی قاطعانه می گویم اگر تیم ملی ما محروم شود، این آقایان برای خروج از بحران هیچ کاری انجام نمی دهند.

آذری درباره تاکید مسئولان فدراسیون بر برگزاری انتخابات در تاریخ 25 اسفند هم گفت: روز اول گفتم دنبال صندلی در فدراسیون فوتبال نیستم و هرگز نمی گویم انتخابات را چه کنید و چه نکنید. دو هفته پیش ایرادات اساسنامه را کتبی در رسانه ها منتشر کردم. فیفا هم ایراداتش را گفته است. اینکه تحت هر شرایطی می خواهند انتخابات را برگزار کنند، حتما تبعاتش را بررسی کرده اند و مسئولیتش را می پذیرند. چیزی که من را به فکر فرو برده، سکوت معنی دار وزارت ورزش است.

وی در ادامه گفت: آقای طالقانی! برادر بزرگوار؛ باید نگران رفتارهای بین المللی باشم و تحرکات منطقه ای رقبا. این جزو وظایف من است. اطلاع رسانی یک مدیر در مدیریت کلاسیک جزو وظایف مدیران است که در کلاسهای ابتدایی تدریس مدیریت سازمانها آموزش داده می شود. این اسمش خط و نشان نیست. اینها را گفتم تا اگر فردا روزی با تحریم باشگاه ها از سوی کنفدراسیون آسیا و فیفا روبرو شدیم، مخاطبان فوتبال نگویند این آدمهای فوتبال چقدر از محیطی که در آن فعالیت دارند بی اطلاع هستند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در انتها گفت: هفته گذشته اطلاع رسانی کردم که فیفا روی اساسنامه ان قلت گذاشته است که گفتید خیر اینجور نیست ولی مکاتبه شد و متوجه شدند یک مدیر باشگاه اطلاعاتش از همه مسئولان آن سیستم بیشتر است. الان هم می گویم بروید دنبال دفاع از حقوق بین المللی فوتبال ایران. خطر همین نزدیکی است. اسمش را هرچه می خواهید بگذارید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آقای طالقانی حرفم هشدار بود نه خط ونشان، سکوت وزارت معنادار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای طالقانی حرفم هشدار بود نه خط ونشان، سکوت وزارت معنادار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید