افزایش 40 درصدی ورود جهانگرد به استان اصفهان

به گزارش وبلاگ هلن، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اسکان بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر در این استان طی چند روز گذشته اطلاع داد.

افزایش 40 درصدی ورود جهانگرد به استان اصفهان

به گزارش وبلاگ هلن، علیرضا ایزدی در محل نوروزگاه تیران در محل باغ موزه چهلستون اصفهان با اشاره به شرایط سفرهای نوروزی در گفت وگو با ایسنا، گفت: از 25 اسفندماه شاهد انجام سفرهای نوروزی و سفر به استان اصفهان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی اقامت هر شب بیش از 300 هزار نفر در این استان انجام شده، اضافه نمود: بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر تا به امروز در مراکز اقامتی دائمی و موقت اسکان یافته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر هتل ها و مراکز بوم گردی، پارک ها، مدارس، استادیوم ها و مساجد و آستان مقدس امامزادگان به منظور اسکان پیش پیش بینی شده اند.

ایزدی با اعلام هشدار هواشناسی و ورود سامانه های بارشی، اعلام نمود: محیط مساجد و حسینه ها برای اسکان مسافران پیش بینی شده تا در شرایط بحرانی این اقدام صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مسافران در سراسر استان انجام می گردد، اعلام نمود: مراکز گردشگری از ساعت 9 صبح تا 22 فعال هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به برپایی نوروزگاه شهرستان ها در باغ موزه چهلستون اشاره نمود و گفت: هر روز یکی از شهرستان ها در این مرکز تاریخی و گردشگری برنامه فرهنگی و هنری اجرا می نمایند.

وی افزود: معرفی ظرفیت های گردشگری، توانایی هنرمندان و سرمایه گذاری در این حوزه از برنامه هایی است که در نوروزگاه چهلستون اجرا می گردد.

ایزدی با اشاره به اینکه بیش ازهفت میلیون مسافر تا به امروز به استان اصفهان سفر نموده اند، گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته 40 درصد رشد پیدا نموده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان تنوع در موضوعات گردشگری مذهبی، فرهنگی، تاریخی، سلامت و طبیعی را از دیگر عوامل موثر در جذب مسافران خاطرنشان کرد.

منبع: دنیای سفر

به "افزایش 40 درصدی ورود جهانگرد به استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 40 درصدی ورود جهانگرد به استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید