بخش خصوصی در فوتبال ایران از پیش شکست خورده است؛ باید نگران آینده بود

به گزارش وبلاگ هلن، تهران (پانا) - کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است با روندی که در فوتبال ایران وجود دارد بعید از پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند زیرا خصوصی سازی در شرایط فعلی امکان پذیر نیست و بخش خصوصی پیش از ورود به فوتبال شکست خورده است.

بخش خصوصی در فوتبال ایران از پیش شکست خورده است؛ باید نگران آینده بود

حسین بادامکی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: حاشیه های که در اطراف پرسپولیس وجود داشت، باعث شد که آرامش از تیم گرفته گردد که آخرین مورد آن بحث حذف از آسیا بود که به بازیکنان شوک بزرگی وارد کرد. اما با وجود این حاشیه ها عملکرد و روال کلی تیم در نیم فصل اول خوب و رضایت بخش بوده و قرار گرفتن در جایگاه دوم در انتها نیم فصل اول نتیجه خوبی برای تیم محسوب می گردد. اما برای بهتر شدن در نیم دوم و کسب ششمین قهرمانی متوالی باید هم تیم از نظر مدیریتی دارای ثبات گردد و هم اینکه احتیاج به خرید بازیکن نو در فاز تهاجمی تیم وجود دارد.

وی در ادامه درباره حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: در تمام جهان فوتبال رو به پیشرفت است، همین چند روز پیش بود که عربستان میزبان ال کلاسیکو بود اما در فوتبال ایران مرتب در حال درجا زدن و عقب رفتن هستیم و تعیین نیست با ادامه این فرایند تیم ملی ما هم آسیب ببیند یا خیر. حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان فاجعه ای بود که براساس روال چند ساله رخ داد و این چند سال هم که دو تیم را حذف نکردند به خاطر اطلاعات غلطی بود که به کنفدراسیون فوتبال آسیا دادند.

کاپیتان سابق پرسپولیس اضافه نمود: حذف این تیم از آسیا تلخ است، به هر حال بازیکن با هزار امید و انگیزه به این تیم ها می آید تا در مسابقات آسیایی دیده گردد اما تلخ تر این است که در لیگ برتر ایران فقط دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان مجوز حرفه ای می گیرند و این موضوع کاملا نشان می دهد که شرایط فوتبال ایران به چه قرار است. ادامه این فرایند در آینده هم مشکل ساز خواهد بود و باید نگران آینده فوتبال ایران بود، هر چه سریع تر فکری به حال فوتبال ایران گردد.

وی در ادامه خصوصی شدن دو باشگاه پرهوادار فوتبال ایران گفت: این بحث و شعارهایی که داده می گردد فقط برای دیروز و امروز نیست و چند سال است می گویند قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند اما در عمل چیزی رخ نمی دهد، فرایند طوری است که من بعید می دانم خصوصی شدن در کار باشد. اگر هم خصوصی گردد چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟ مگر بخش خصوصی توانسته در فوتبال ایران پیروز گردد که انتظار داشته باشیم در پرسپولیس و استقلال پیروز گردد؟ تا زمانی که شرایط فوتبال ایران اینطور باشد بخش خصوصی قبل از آغاز کار شکست خورده است و بعد از چند سال فعالیت خسته شده و با با باقی ماندن بدهی زیاد کار را رها می نمایند.

سرپرست سابق تیم پدیده مشهد در واکنش به شرایط بحرانی این تیم در انتها نیم فصل اول لیگ برتر گفت: شخصیت فوتبال مشهد با شرایطی که پدیده دارد زیر سوال رفته است و برای این روزهای پدیده باید آقای حمیدوای و مسئولان استان خراسان رضوی جوابگو باشند که چه بلایی سر این تیم آمده است. نیم فصل از راه رسیده حداقل بنشینند و به طرفداران بگویند این شرایط حاصل چه چیزی است، البته اگر نگویند شرایط خوب است و تیم مسئله ای ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بخش خصوصی در فوتبال ایران از پیش شکست خورده است؛ باید نگران آینده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی در فوتبال ایران از پیش شکست خورده است؛ باید نگران آینده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید