تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک

به گزارش وبلاگ هلن، مؤسس شبکه جهانی یوسرن از تغییر زمان رویداد بهاره یوسرن 2020 و چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه این رویداد و کنگره قرار بود با همکاری کشور ایتالیا برگزار گردد و به دلیل فراگیر شدن ویروس کووید 19 در هر دو کشور ایران و ایتالیا، مقرر شد زمان برگزاری رویداد به 16 تا 18 مرداد 99 (برابر با 6 تا 8 آگوست 2020) تغییر کند.

تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک

دکتر نیما رضایی در گفت وگو با وبلاگ هلن از تغییر زمان رویداد بهاره یوسرن 2020 و روز یوسرن در چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک اطلاع داد و اضافه نمود: این رویداد قرار بود 27 تا 29 فروردین ماه 99 در سالن اجلاس سران برگزار گردد.

وی اعلام کرد: این کنگره قرار بود به صورت مشترک با همکاری کشور ایتالیا برگزار گردد که با توجه به درگیر شدن این کشور و همچنین ایران با ویروس کرونا، قرار شد زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و کنگره ژنتیک به 16 تا 18 مرداد ماه 99 تغییر پیدا کند.

مؤسس شبکه جهانی یوسرن در پاسخ به اینکه چند نفر برای شرکت در مینی تاک رویداد بهاره یوسرن اقدام به ثبت نام نموده اند، اظهار کرد: بیش از 100 نفر در مینی تاک ثبت نام کردند و تا به امروز با سه گروه از این افراد مصاحبه نموده ایم. با وجود آنکه برگزاری رویداد بهاره یوسرن به مرداد ماه موکول شده، اولین دوره مینیاتور تاک یوسرن، 4 اردیبهشت در مرکز طبی بچه ها برگزار می گردد.

رضایی اضافه نمود: پنج دوره مینی تاک برگزار می کنیم و برندگان این پنج دوره در کنگره 2020 یوسرن در آبان ماه 99 (7 تا 10 نوامبر سال 2020) به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پاسخ به اینکه کدام دانشگاه ها و نهادها در برگزاری کنگره 2020 یوسرن مشارکت خواهند کرد، گفت: تا به امروز دانشگاه ها، نهادهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه هنر، پژوهشگاه شیمی، دانشگاه علوم پزشکی زنجان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی قم، دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در برگزاری کنگره 2020 با یوسرن همراه بوده اند.

به گزارش وبلاگ هلن، شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی یوسرن از سال 95 با هدف پرداختن به علم بدون مرز و انجام فعالیت های علم بین علوم، کشورها و افراد پیشکسوت و جوان، از سوی دکتر نیما رضایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران بنیان گذاشته شده است.

کنگره 2020 شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی یوسرن، 7 تا 10 نوامبر سال 2020 (آبان ماه سال 99) در تهران و در ادامه 11 تا 14 نوامبر در شیراز برگزار می گردد. همچنین برگزاری رویداد بهاره یوسرن 2020 و روز یوسرن در چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورهای ایران و ایتالیا به 16 تا 18 مرداد 99 (برابر با روزهای 6، 7 و 8 آگوست 2020) تغییر پیدا نموده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنگره بین المللی ژنتیک و رویداد بهاره یوسرن می توانند به آدرس اینترنتی https://geneticscongress.com/ مراجعه نمایند و جهت ثبت نام کنگره، نمایشگاه و کارگاه ها هم می توانند با شماره همراه 09333677993 در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید