جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده کرج - چالوس

به گزارش وبلاگ هلن، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام نمود که برای روان سازی تردد خودروها در جاده گردشگری کرج - چالوس محدودیت ترافیکی از روز سه شنبه 13 خرداد اعمال می گردد.

جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده کرج - چالوس

به گزارش وبلاگ هلن آنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی سه شنبه 13 خرداد اظهار کرد: طبق برنامه ریزی اجرا شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز سه شنبه 13 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 درهمان روزه تا عادی شدن شرایط ترافیک از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می گردد.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت 12 روز آدینه 16 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. در صورت استمرار ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس احتمال تغییر ساعت محدودیت های ترافیکی در این جاده وجود دارد.

طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا خاتمه محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

رانندگان علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه را موردتوجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی جوابگوی شرایط راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار گرفته است.

روزانه به طور متوسط حدود 20 هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده کرج - چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده کرج - چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید