خبرنگاران تکذیب شد: ابتلای وزیر بهداشت به کرونا

به گزارش وبلاگ هلن، تهران- خبرنگاران- بعضی شبکه های اجتماعی، شایعه ابتلای سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را منتشر کردند که با پیگیری های حاصله و استناد به سخنان علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت تعیین شد، این شایعه کذب بوده است.

خبرنگاران تکذیب شد: ابتلای وزیر بهداشت به کرونا

شیوع کرونا در شهرهای بیشتر مختلف کشور، سبب شد تا ضمن ابتلای مردم به این ویروس چندین مقام مسوول نیز به آن مبتلا شوند. ابتلای این افراد مطرح به خصوص در حوزه بهداشت و درمان ثابت می نماید که مسوولان کشور همگی به فکر ریشه کنی این ویروس هستند و مردم هم باید در این راه با رعایت نکاتی که توسط متولیان بهداشت گفته می گردد به آنان در مبارزه و ریشه کنی این بیماری یاری نمایند. اما شایعاتی نیز توسط بعضی شبکه های مجازی نامعتبر مبنی بر ابتلای بعضی مسوولان و مقامات سبب نگرانی و تشویش اذهان عمومی می گردد که شایعه ابتلای سعید نمکی وزیر بهداشت یکی از این نمونه ها به شمار می رود که در فضای مجازی منتشر شد. البته این خبر با سخنان علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت تکذیب شد.

شایعه

ابتلای وزیر بهداشت به کرونا

پاسخ به شایعه

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، ضمن تکذیب این خبر گفت: وزیر بهداشت دیروز در نشست مجازی با دبیر کل سازمان بهداشت دنیای بهداشت و رییس دفتر و وزاری بهداشت منطقه شرق مدیترانه این سازمان حضور داشت و در آخر برنامه هم با وبلاگ هلن گفت وگو کرد. امروز هم در جلسه ویدیو کنفرانس وزاری بهداشت دنیا حضور دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تکذیب شد: ابتلای وزیر بهداشت به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکذیب شد: ابتلای وزیر بهداشت به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید