خبرنگاران فرماندار همدان: افزایش سطح رضایتمندی مردم اولویت اصلی مسئولان است
به گزارش وبلاگ هلن، همدان- خبرنگاران- فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر تلاش دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم گفت: به طور میانگین روزانه حدود 35 هزار نفر برای دریافت خدمت به اداره های شهرستان مراجعه می کنند که از این تعداد حدود 32 هزار نفر از نحوه و نوع خدمات ارائه شده ابراز رضایت می کنند.

به گزارش وبلاگ هلن، حسین افشاری روز چهارشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (وبلاگ هلن) مرکز همدان، گفت: نوع، نحوه و کیفیت خدمات ارائه شده در دستگاه های دولتی و حاکمیتی شهرستان همدان موجب رضایتمندی این بخش قابل توجه از مراجعات روزانه مردم شده که قابل تقدیر و تشکر است.
وی گفت: سه هزار نفر از این تعداد خدمات دلخواه خود را دریافت نمی کنند که البته 2 هزار و 500 نفر از آنها خواستار دریافت خدماتی خارج از چارچوب های قانونی هستند که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند.
افشاری با تاکید بر تلاش مسئولان استان برای تکریم و جلب رضایت مردم گفت: در مجموع 500 نفر از مراجعه کنندگان به دستگاههای اجرایی و حاکمیتی این شهرستان از نحوه و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارند که بزرگنمایی ابن رقن در قیاس با حجم قابل توجه رضایتمندی ها بی انصافی و کم لطفی است.
فرماندار همدان شرح داد: هر چند که تلاش و اولویت اصلی ما کسب رضایتمندی 100 درصدی مردم در این بخش است.
افشاری با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان، شهرداری ها، بانکها، کلانتری و داسراها به طور مستمر مشغول خدمات رسانی به مردم هستند گفت: اینکه به این حجم از تلاش و خدمت کم توجهی شده و تنها بدخی ضعف ها و کمبودها دیده و در رسانه ها بزرگنمایی شود. رعایت انصاف و منطبق با اصول حرفه ای کار رسانه نیست.
فرماندار همدان شرح داد: امپراطوری خبری حاکم بر جهان همواره درصدد ارائه چهره منفی از ایران و ایرانی است تا از این طریق و ایجاد یاس و ناامیدی اهداف شوم جهانی سلطه را پیگیری کند.
افشاری با قدردانی از زحمات خبرگزاری وبلاگ هلن به عنوان رسانه رسمی نظام و دولت افزود: تلاش و همراهی این مجموعه برای انکاس عملکرد و خدمات دولت در سطح استان همدان ارزشمند و ستودنی است اما نیاز به تقویت کمی و کیفی داردد.
ظرفیتهای همدان سرفصل جدید فعالیت رسانه ها
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان نیز در این دیدار، استان را دارای ظرفیتهای بی نظیر توریستی، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: معرفی این داشته ها و جاذبه های ارزشمند در راستای توسعه و تقویت سرمایه گذاری های نوین و جذب توریست می تواند سرفصل جدیدی برای تولید محتوا در رسانه ها باشد.
محسن فتاحی افزود: نقد منصفانه از وظایف ذاتی رسانه است اما برقراری تعامل دوسویه و همفکری و همراهی منطقی با مجموعه مدیران برای رفع نواقص و مسائل و برجسته سازی توانمندیها و ظرفیت ها را به انتشار اخبار منفی و حاشیه ساز ترجیح داده و در این چارچوب برای رشد و اعتلای استان تلاش می کنیم.
او با تاکید بر اینکه مردم همدان مستحق بهترین و بیشترین خدمات هستند، گفت: کارهای ارزشمندی در این منطقه به اجرا شده که باید با گفتمانی متناسب و وزین به مردم اطلاع رسانی شود.
رییس وبلاگ هلن مرکز همدان، منشا بسیاری از مسائل و گرفتاری ها را عدم اطلاع رسانی و نداشتن اطلاعات بیان کرد و افزود: برای اطلاع رسانی دقیق و بهینه از خدمات ارزشمند و قابل توجه دولتمردان در استان همدان و تبیین این دستاوردها مشتاقانه تلاش می کنیم.
مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان نیز با اشاره به وجود 500 خبرنگار در استان گفت: در حدود 300 نفر فعالیت مستمر و معین دارند که بار اطلاع رسانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران را به دوش می کشند.
علیرضا بابایی گفت: جایگاه خبرگزاری وبلاگ هلن در بین رسانه ها پررنگ و ویژه است و چنین جایگاهی سطح توقع و انتظار از این رسانه با سابقه را بالا برده است.
او تعامل و ارتباط دوسویه را رمز موفقیت مدیران و رسانه ها معرفی کرد و خواستار تقویت این ارتباط شد.
منبع: ایرنا