فولادی ها برای سومین بار تست کرونا دادند

به گزارش وبلاگ هلن، پزشک تیم فولادخوزستان می گوید با توجه به اهمیت سلامت بازیکنان و جامعه برای سومین بار تست از اعضای تیم در محل اردوی تیم در تهران گرفته شد.

فولادی ها برای سومین بار تست کرونا دادند

به گزارش وبلاگ هلن و نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز برای سومین بار تست PCR و همچنین تست های igG و igM از تمامی اعضا در محل اردوی تیم در تهران گرفته شد.

دکتر مرادی پزشک تیم بزرگسالان فولادخوزستان و همچنین رئیس ستاد مبارزه با کرونا در گفت وگو با رسانه باشگاه در این زمینه شرح داد: این سومین مرحله از انجام تست ها بود، مرتبه اول که همگی منفی شدند و در مرحله دوم اما پنج نفر مشکوک اعلام شدند. سلامتی تمامی اعضای تیم برای ما و باشگاه اولویت اصلی هستند و تصمیم گرفتیم تا بازهم تست PCR و دیگر آزمایشات را از همه افراد بگیریم که امیدواریم جواب تست ها منفی باشد.

وی ادامه داد: این تست ها از راننده های اتوبوس هایی که در اختیار تیم هستند نیز انجام شد تا افراد مرتبط با تیم نیز این آزمایش را انجام داده باشند. قطعا این تست ها هزینه زیادی دارند اما با درایت آقای آذری مدیرعامل باشگاه و همچنین حمایت مهندس محمدی مدیرعامل کارخانه این هزینه ها بدون هیچ مسئله ای پرداخت شد، باید به نوبه خودم از تمامی حمایت های این عزیزان تشکر کنم که برای سلامتی افراد تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فولادی ها برای سومین بار تست کرونا دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولادی ها برای سومین بار تست کرونا دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید