آیین نامه هیات های ورزشی اصلاح شد، ابلاغ تازه وزارت ورزش به فدراسیون ها

به گزارش وبلاگ هلن، آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی پس از آنکه از سوی وزارت ورزش و جوانان تهیه، تصویب و به فدراسیون های ورزشی ابلاغ شد، در نهایت پس از اعتراض جمعی از روسای فدراسیون ها، اصلاح و مجددا ابلاغ شد.

آیین نامه هیات های ورزشی اصلاح شد، ابلاغ تازه وزارت ورزش به فدراسیون ها

به گزارش وبلاگ هلن، آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با استناد به اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران مصوب 14 مهر سال 98 و 15 اردیبهشت سال 1400 هیات وزیران تهیه و تصویب شد.

این آیین نامه به استناد ماده (34) اساسنامه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در (28) ماده و (39) تبصره در تاریخ 28 مهر 1400 به تایید وزیر ورزش و جوانان رسید و با تصویب و ابلاغ آن، آیین نامه و دستورالعمل های قبلی ملغی می گردد.

آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی در حالی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیونهای ورزشی ابلاغ شد و به منظور اجرا باید به تصویب مجمع های عمومی فدراسیون های مربوطه می رسید و پس از آن لازم الاجرا بود.

اما روسای 28 فدراسیون ورزشی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان نسبت به کاهش اختیارات روسای فدراسیون های ورزشی در مجمع هیات های ورزشی استانی و شهرستانی اعتراض خود را اعلام کردند که در نهایت این مسئله مورد توجه وزارت ورزش و جوانان نهاده شد و با اصلاح آن، آیین نامه تازه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی به فدراسیون های ورزشی ابلاغ شد.

وزارت ورزش و جوانان در متن آیین نامه تازه اعلام نموده است: این آیین نامه و اصلاحات آن به استناد ماده (34) اساسنامه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در (28) ماده و (40) تبصره در تاریخ 10 آذر 1400 به تایید وزیر ورزش و جوانان رسید. با تصویب و ابلاغ این آیین نامه، آیین نامه و دستورالعمل های قبلی، ملغی می گردد.

به منظور مشاهده متن کامل و اصلاحی آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار وبلاگ هلن نهاده شده است، می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آیین نامه هیات های ورزشی اصلاح شد، ابلاغ تازه وزارت ورزش به فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه هیات های ورزشی اصلاح شد، ابلاغ تازه وزارت ورزش به فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید