گفت وگوی عزیزی خادم با ظریف درباره میزبانی ایران

به گزارش وبلاگ هلن، رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر امور خارجه، در مورد دیپلماسی فعال در حوزه فوتبال و شرایط سخت دوران تحریم بحث و گفتگو کردند.

گفت وگوی عزیزی خادم با ظریف درباره میزبانی ایران

به گزارش وبلاگ هلن و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از حضور پُرثمر محمد جواد ظریف در عرصه دیپلماسی و احتیاج جامعه به نشاط به وسیله فوتبال، خواستار استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی کشور برای میزبانی ها شد.

عزیزی خادم در بخشی از این جلسه گفت: حضور افراد توانمندی مثل شما برای فوتبال، اعتماد عمومی را به فوتبال برمی گرداند و یاری می نماید فوتبال ملی توان بیشتری برای موفقیت های آینده داشته باشد.

وی ادامه داد: این روزها بحث میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام دنیای بسیار مهم است و با اینکه زمان گذشته اما احتیاج به یاری وزیر محترم ورزش و وزیر امور خارجه داریم.

ظریف هم با تبریک انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس تازه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: دولت و وزارت امور خارجه از همه توان برای خوشحالی مردم در این شرایط سخت استفاده می نماید و دستگاه دیپلماسی کشور رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.

فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت رسمی خواستار میزبانی ادامه مسابقات انتخابی مقدماتی جام دنیای شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی در این بار تصمیم خواهد گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ هلن بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گفت وگوی عزیزی خادم با ظریف درباره میزبانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی عزیزی خادم با ظریف درباره میزبانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید