اشتغالزایی برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر

به گزارش وبلاگ هلن، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: مراکز رشد حوزه هنری استان برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر اشتغالزایی کرده است.

اشتغالزایی برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: مراکز رشد حوزه هنری استان با پیشبرد برنامه های خود موجب اشتغالزایی برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر اشتغالزایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا امامقلی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین اضافه نمود: در راستای تربیت و پرورش نیرو های جوان انقلابی در عرصه های فرهنگ و هنر، سه مرکز رشد در حوزه هنری قزوین ایجاد شده است.

این مسوول گفت: در این مراکز ساماندهی، تربیت و رشد نیروی انسانی در مقوله های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد: میانگین سنی مخاطبان مراکز رشد حوزه هنری از 18 تا 22 سال بوده است.

امامقلی با بیان اینکه پرورش نیرو های انسانی متعهد از اولویت های حوزه هنری به شمار می رود، اضافه نمود: در کنار این موضوع، برای اشتغالزایی و کارآفرینی مخاطبان خود نیز برنامه ریزی کرده ایم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین با تاکید بر ضرورت تقویت هنر انقلابی، گفت: هنر انقلاب اسلامی بستری مناسب برای کنش گری و ایجاد فضای گفتگو در جامعه ایجاد می کند که باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم.

وی در انتها خواستار تعامل هرچه بیشتر رسانه ها از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و حوزه هنری قزوین شد و گفت: افزایش تعامل و همکاری در این زمینه منجر به تقویت حوزه فرهنگ و هنر استان خواهد شد.

وبلاگ هلن قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اشتغالزایی برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید