این حیوان خانگی یک هوادار پر و پا قرص فوتبال است ، 40 سال هواداری با حضور در جام 2022 قطر جهانی شد

به گزارش وبلاگ هلن، بالتازار، خروس فرانسوی یک مرد 74 ساله است که این روزها در قطر و در طول بازی های جام جهانی 2022 شهرتی جهانی پیدا نموده است.

این حیوان خانگی یک هوادار پر و پا قرص فوتبال است ، 40 سال هواداری با حضور در جام 2022 قطر جهانی شد

به گزارش وبلاگ هلن، یک خروس فرانسوی به شخصیتی معروف در قطر تبدیل شده است. این خروس که بالتازار نام دارد به همراه صاحبش کلمنت تومازوفسکی به قطر سفر نموده تا در رقابت های جام جهانی 2022، تیم ملی فرانسه را تشویق نمایند.

بالتازار و کلمنت 74 ساله برای نهمین بار است که از سال 1998 برای حمایت از تیم ملی فرانسه با لباس این تیم به ورزشگاه می روند و این بار در ورزشگاه 974 مورد توجه دوربین ها قرار گرفتند. کلمنت حضور این خروس را برای پیش بینی بازی ها ضروری می داند زیرا هربار که در صبح بازی ها آواز خوانده، تیم کشورش پیروز میدان بوده است و هر وقت صدایی ننموده تیم ملی فرانسه باخته است.

این مرد و خروسش تا کنون به 45 کشور سفر نموده اند و شاید، با توجه به سن و سال این مرد، این آخرین حضور بین المللی کلمنت و بالتازار برای تشویق تیم کشورشان باشد. جالب اینکه خروس نماد این تیم است و در جام جهانی فرانسه هم به عنوان عروسک بازی ها انتخاب شد.

  • پرونده ویژه جام جهانی 2022 قطر
منبع: همشهری آنلاین

به "این حیوان خانگی یک هوادار پر و پا قرص فوتبال است ، 40 سال هواداری با حضور در جام 2022 قطر جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این حیوان خانگی یک هوادار پر و پا قرص فوتبال است ، 40 سال هواداری با حضور در جام 2022 قطر جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید