دستیار ایرانی کارلوس کی روش تعیین شد ، آخرین بازی تیم ملی پشت درهای بسته!

به گزارش وبلاگ هلن، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال برنامه های تیم ملی ایران را تشریح کرد.

دستیار ایرانی کارلوس کی روش تعیین شد ، آخرین بازی تیم ملی پشت درهای بسته!

به گزارش وبلاگ هلن احسان اصولی در حاشیه مراسم رو نمایی از پیراهن تیم ملی گفت: ما به تیم ملی فوتبال خودمان افتخار می کنیم و از همه مهمتر این که یک برند ایرانی در این رقابت ها لباس های تیم ملی را تأمین خواهد نمود که این موضوع برای اولین بار درحال انجام است. امیدوارم همه این اتفاقات خوب باعث درخشش تیم ملی در این رقابت ها هم باشد.

اصولی درباره دستیار کی روش و تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی فوتبال توضیح داد: دستیارهای تیم ملی را تنها سرمربی تیم ملی تعیین می نماید و کی روش هم نفر مورد نظر خود را اعلام نموده است و ما هم در حال اجرا مقدمات حضور آخرین دستیار کی روش در تیم ملی فوتبال هستیم. شخصی که کی روش معرفی نموده است مارکا آقاجانیان است و گزینه او این مربی است که روز پنجشنبه حضور او هم در تیم ملی نهایی خواهد شد تا به اردوی تیم ملی ملحق گردد.

وی در مورد حضور یک مربی پرتغالی در تمرینات تیم ملی گفت: من هنوز اطلاعاتی در این مورد ندارم و گفته ام که اطلاعات دقیق را به من بگویند تا از حضور این مربی هم آگاه شوم.

آیا بازی با تونس قطعی است؟ سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش گفت: بله ولی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد شرایط اقامت و تمرینی تیم ملی در قطر بیان کرد: همه چیز ماه ها پیش با هماهنگی هایی که از طرف فدراسیون اجرا شده است تیم ملی هیچ گونه مسئله ای در مورد اقامت و بحث هتل ندارد. در واقع محل اقامت تیم ملی با توجه به استانداردهایی است که فیفا برای حضور تیم ها اعلام نموده است.

وی گفت: آنالیز شده و همه چیز بر اساس پروتکل های فیفا آنالیز شده و همکاران ما در فدراسیون فوتبال در بخش های مختلف رفته اند همه چیز را از نزدیک بازدید و آنالیز نموده اد. من حتی آگاه شدم تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم روز پنجشنبه راهی قطر خواهد شد تا برای آخرین بار از محل اقامت و تمرین تیم ملی بازدید کند. همه شرایط محیا است و تأکید می کنم تیم ملی در بالاترین استانداردهای موجود در قطر و مسابقات جام جهانی و پشتیبانی و هر آن چیزی که تیم ملی احتیاج دارد در قطر فراهم است و هیچ گونه مسئله ای نداریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستیار ایرانی کارلوس کی روش تعیین شد ، آخرین بازی تیم ملی پشت درهای بسته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار ایرانی کارلوس کی روش تعیین شد ، آخرین بازی تیم ملی پشت درهای بسته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید