جنجال&zwnjهای ادامه دار یک بوسه نابجا؛ چرا شجاع مدام عذرخواهی می&zwnjکند؟

به گزارش وبلاگ هلن، خبرنگاران - داستان بوسیدن لوگوی باشگاه ها، این روز ها در فوتبال ایران تبدیل به جنجالی تازه شده است؛ همین 24 ساعت گذشته هواداران تراکتور حسابی به مجری شبکه سه تاخته اند و او را بابت انتقاد از محمد عباس زاده که لوگوی باشگاه تراکتور را بوسیده بود، به شدت سرزنش کرده اند. میثاقی گفت که نگران بوسه های بازیکنان بر لوگوی باشگاه ها نباشید و آن ها بعدا ضدعفونی می کنند تا مسئله ای پیش نیاید.

جنجال&zwnjهای ادامه دار یک بوسه نابجا؛ چرا شجاع مدام عذرخواهی می&zwnjکند؟

شاید منظورش از این بود که این بوسه ها بیش از تعصب به خاطر پول. حرفش جنجال به پا کرد؛ ابتدا خود عباس زاده حرف های میثاقی را بی احترامی به هواداران تراکتور توصیف کرد و بعد هم نامه تند وتیز باشگاه، این حرف ها را توهین به تراکتور قلمداد کرد.

البته شاید همزمان با انتقاد از عباس زاده، کنایه مجری مذکور دامن شجاع خلیل زاده را هم گرفت؛ بازیکنی که می گفت تعصب عجیب و غریبی به باشگاه پرسپولیس دارد، ولی درست در حساس ترین مقطع فصل و زمانی که پرسپولیس باید مهیای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می شد این باشگاه را ترک کرد و راهی باشگاه الریان شد.

اتفاق بدتر، برای بازیکنی که می گفتند نماد تعصب به پرسپولیس است اینکه بلافاصله بعد از حضورش در قطر، بوسه ای بر لوگوی باشگاه قطری زد تا حسابی از سوی هواداران پرسپولیس مورد انتقاد قرار بگیرد. شاید به یادماندنی ترین انتقاد از رفتار عجیب شجاع خلیل زاده را کامبیز دیرباز داشت؛ هنرپیشه ای که با کنایه به شجاع خلیل زاده نوشت بعضی ها سندروم بوس بی قرار دارند.

شجاع که متهم به پول پرستی در بین هواداران پرسپولیس شده بود، مجبور شد چندین بار در پست های اینستاگرامی از هواداران باشگاه پرسپولیس بابت رفتارش عذرخواهی کند. او نوشت مجبور بوده وگرنه خودش علاقه ای به زدن بوسه بر لوگو باشگاه قطری نداشته است.

مدافع سابق سرخ ها این کار را شب گذشته دوباره انجام داد؛ در حالی که هواداران پرسپولیس رفته رفته در آستانه فراموشی آن بوسه جنجالی بودند، شجاع خلیل زاده باز پستی مشابه منتشر و برای چندمین بار از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد؛ نوشت که بوسه زدن بر لوگوی باشگاه جدید آنهم از سرناچاری معنی اش این نمی شود که به تیم قبلی اش تعصب نداشته باشد.

شجاع ضمن عذرخواهی خبر داده که مجبور به ترک پرسپولیس شده وگرنه اگر شرایط بر وفق مرادش بود همچنان در پرسپولیس می ماند.

پیش تر معین شد که رقم درخواستی شجاع برای تمدید قرارداد نه تنها زیاد بوده بلکه او قراردادی طولانی مدت هم می خواسته که باشگاه از عهده تامینش ناتوان بوده است؛ البته این موضوعی بود که از سوی مسئولین باشگاه عنوان شد و شجاع را آن قدر که خودش فکر می کرد متعصب نشان نمی داد.

با این حال، پست تازه خلیل زاده آنهم بعد از آرام شدن نسبی شرایط کمی عجیب به نظر می رسد؛ او از پرسپولیس رفته، تیم را در فینال لیگ قهرمانان آسیا تنها گذاشته و در شرایطی که باشگاه مدافع میانی تخصصی سوم هم برای لیگ ندارد، به یکباره با نوشتن پستی دوباره تعصب و غیرتش به پرسپولیس را یادآوری کرده است. آیا معنی این پست ها این است که شجاع با آرام کردن تنشی که بین او و هواداران باشگاه اجرا شده، زمینه را مهیا می کند تا در آینده بدون جنجال و تنش به پرسپولیس برشود؟

منبع: فرارو

به "جنجال&zwnjهای ادامه دار یک بوسه نابجا؛ چرا شجاع مدام عذرخواهی می&zwnjکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال&zwnjهای ادامه دار یک بوسه نابجا؛ چرا شجاع مدام عذرخواهی می&zwnjکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید