صدری: کارگزار پرداخت جریمه AFC را قبول کرد، در سریع ترین زمان مزایده را برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ هلن، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت کارگزار این باشگاه پرداخت جریمه 17 هزار دلاری AFC را قبول نموده است.

صدری: کارگزار پرداخت جریمه AFC را قبول کرد، در سریع ترین زمان مزایده را برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ هلن و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، روز گذشته قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز اقاله شد. اقاله قرارداد به معنای فسخ دوجانبه و ترک مسئولیت دو طرف، از قرارداد است.

سیدمجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: شرکت آتیه داده پرداز در طول مدت همکاری به تمام مواردی که در قرارداد آمده بود، پایبند ماند و به تعهدات خود عمل کرد. این قرارداد با همه خوبی ها و بدی هایش به خاتمه رسیده است. مدیران این شرکت به خصوص برادران جلیلوند، همکاری مناسب و مساعدی با باشگاه پرسپولیس داشتند و این امکان برای ما فراهم شد تا در فضایی محبت آمیز، قرارداد را اقاله کنیم. بعلاوه آنها قبول کردند جریمه باشگاه پرسپولیس به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال اتفاقات پست جنجالی هنگام سفر به هند را پس از نهایی شدن پرونده در مراجع حقوقی AFC، پرداخت نمایند.

وی در ادامه گفت: از این پس باشگاه پرسپولیس می تواند مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار تازه گردد. در کوشش هستیم تا مزایده در سریع ترین زمان ممکن برگزار گردد و کارگزاری متعهد و مسئولیت پذیر را در کنار خود داشته باشیم و بتوانیم موانع مالی و مالی باشگاه را مرتفع نموده و مسائل را از بین ببریم. باشگاه پرسپولیس احتیاج به ایجاد شرایط تازه مالی دارد و در این راستا، قطعاً از نظرات طرفداران خود بهره می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صدری: کارگزار پرداخت جریمه AFC را قبول کرد، در سریع ترین زمان مزایده را برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: کارگزار پرداخت جریمه AFC را قبول کرد، در سریع ترین زمان مزایده را برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید