سریع ترین لپ تاپ ها برای طراحان و حرفه ای ها در سال 2022

به گزارش وبلاگ هلن، گروهی از سریع ترین لپ تاپ ها برای طراحان و حرفه ای ها در سال 2022 معرفی گردید.

سریع ترین لپ تاپ ها برای طراحان و حرفه ای ها در سال 2022

بعضی لپ تاپ ها در سال 2022 معرفی شده اند که برای طراحان و حرفه ای ها بسیار مناسب هستند.

وبسایت Just Creative گروهی از سریع ترین لپ تاپ ها را برای طراحان و حرفه ای ها در سال 2022 توصیه نموده است.

ایسوس ROG Zephyrus S 17

ممکن است سریع ترین لپ تاپ جهان با قیمتی ارزان باشد. این لپ تاپ گیمینگ 17.3 اینچی دارای صفحه کلید اپتیکال-مکانیکی کج، صدای Dolby Atmos با شش بلندگو، صفحه نمایش G-Sync، شاسی براق آلومینیومی و منیزیمی است و باتری آن نزدیک به 8 ساعت دوام می آورد.

ایسوس ProArt Studiobook

این لپ تاپ 15.6 اینچی که برای حرفه ای ها طراحی شده است، به واسطه دوام که گوریلا گلس 5 و دارای سیستم خنک کننده پیشرفته در هنگام کار برای ساعات طولانی فراهم می نماید، در این زمینه پیشرو است. این لپ تاپ، چون با چندین پورت بارگذاری شده است، اتصال آن به دستگاه های مختلف آسان است.

اپل MacBook Pro 16

این لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگتر خود از مدل های قبلی متمایز می گردد. سریع است، باتری قدرتمندی برای کار در حین حرکت دارد، بلندگو های آن عالی و فضای ذخیره سازی فراوان دارد.

ایسر Predator Triton 500 SE

دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i 9، پردازنده گرافیکی لپ تاپ Nvidia GeForce RTX 3080 Ti و 32 گیگابایت رم است.

ایسوس ROG Zephyrus Duo SE GX 551

به نظر شبیه نسخه قبلی خود است، اما مجهز به پردازنده قدرتمندتر AMD Ryzen 9، 5900 HX، آخرین کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080، و دو نمایشگر، یک رزولوشن 15.6 اینچی 120 هرتز 4 K و با صفحه نمایش لمسی دوم شیب دار بالای صفحه صفحه کلید کار می نماید.

Dell XPS 13

در میان برترین های جهان از نظر طراحی گرافیکی قرار گرفته است و دارای طراحی نازک و سبکی است که حمل آن را آسان می نماید. بعلاوه برای طراحی گرافیکی بی دردسر به میزان کافی قدرتمند است. بعلاوه دارای باتری است که به آن اجازه می دهد ساعت ها بدون احتیاج به برق کار کند.

Alienware Area-51 m

به کسانی که در پی برترین اجزا هستند، امکان انتخاب بین پردازنده های Core نسل هفتم و نهم اینتل را با طیف وسیعی از واحد های پردازش گرافیکی GeForce RTX از Nvidia ارائه می نماید. فضای ذخیره سازی آن بین 1 ترابایت SSHD تا 2 ترابایت RAID 0 SSD به اضافه 1 ترابایت SSHD برای فایل ها و برنامه ها است.

Dell XPS 15، 2-in-1

گرافیک Radeon RX Vega M GL که به پردازنده نو Kaby Lake G-series مجهز شده است؛ عکس ها، ویدیو ها و انیمیشن های شما را از صفحه نمایش 15 اینچی با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به نمایش می گذارد.

گوگل پیکسل بوک

مجهز به سیستم عامل ChromeOS است؛ اما قلمی مانند بسیاری از گزینه های دیگر در خط کروم بوک ارائه نمی نماید. دارای دو درگاه Thunderbolt برای انتقال سریع فایل ها و اتصال لوازم جانبی، همراه با باتری قدرتمندی است که می تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد.

منبع: فرادید

به "سریع ترین لپ تاپ ها برای طراحان و حرفه ای ها در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین لپ تاپ ها برای طراحان و حرفه ای ها در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید