سفرهای نوروزی به اصفهان از مبدأ شهرهای زرد و آبی مجاز است

به گزارش وبلاگ هلن، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حجت الله غلامی امروز 26 اسفندماه با اعلام این مطلب، اضافه کرد: در آستانه نوروز، درعین حال که مجدانه به دنبال حفظ سلامت مردم هستیم، کوشش داریم تا مقوله سفر به نحوی که آسیبی به سلامت مردم وارد نکند در پهنه استان انجام گردد.

سفرهای نوروزی به اصفهان از مبدأ شهرهای زرد و آبی مجاز است

او با اشاره به شرایط شهرها از نظر رنگ بندی های جدید اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، اضافه کرد: با توجه به اعلام آخرین شرایط

رنگ بندی ها در مورد شیوع بیماری کرونا، سفر به استان اصفهان فقط از مبدا شهرهای زرد و آبی مجاز بوده و از ورود خودروهای حامل گردشگران از شهرهای قرمز و نارنجی به محدوده استان جلوگیری خواهد شد.

قائم مقام ستاد خدمات سفر و سخنگوی ستاد مبارزه با بیماری کرونای اصفهان تأکید کرد: در نوروز 1400 سفر به استان به صورت محدود انجام می گردد و اقامت گردشگران صرفا در واحدهای اقامتی دارای گواهی سلامت تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مجاز است.

فریدون اله کمک دبیر ستاد اجریی خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان نیز گفت: کوشش داریم تا ضمن حفظ سلامت مردم، چرخ گردشگری استان نیز به چرخش درآید.

او اضافه کرد: در نوروز 1400 برای اولین بار طرح سفر ایمن و هوشمند به صورت گسترده با همکاری ستادهای سفر شهرستان های استان و همچنین ستادهای مبارزه با بیماری کرونا در سراسر استان و به وسیله نظارت ها و کنترل های بازرسان اجرا می گردد، لذا نظارت های ویژه ای از 1400 مجموعه گردشگری استان در راستای ارائه خدمات مناسب از یک سو و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب و ابلاغی از طرف ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سوی دیگر در سراسر استان اعمال می گردد.

منبع: گردشبان

به "سفرهای نوروزی به اصفهان از مبدأ شهرهای زرد و آبی مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای نوروزی به اصفهان از مبدأ شهرهای زرد و آبی مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید