شکایت نو باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس

به گزارش وبلاگ هلن و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، از سوی ایمان حسین پور معاون حقوقی این باشگاه، لایحه شکایتی در مورد پیگیری اتفاقات سفر به اصفهان در حاشیه ملاقات با ذوب آهن تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نهاده شد.

شکایت نو باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس

باشگاه پرسپولیس در این لایحه با استناد به مقررات فدراسیون فوتبال، به مسئولیت هیأت فوتبال استان اصفهان و باشگاه های ذوب آهن و سپاهان تاکید نموده است تا ابعاد کامل حادثه حمله با نارنجک دست ساز به اتوبوس سرخپوشان در اصفهان مورد آنالیز دقیق قرار گیرد.

در لایحه تهیه شده به ماده شش از آیین نامه مسابقات سازمان لیگ اشاره شده؛ موضوعی که به صراحت می گوید مسئولیت تأمین امنیت تیم ها در هر سفر، برعهده هیأت فوتبال و تیم میزبان است و حالا که امنیت پرسپولیس در بازی روز سوم خرداد مقابل ذوب آهن در اصفهان به خطر افتاده، مسئولان هیأت فوتبال این شهر هم باید مثل تیم میزبان و تیمی که دو شخص خاطی منتسب به هواداری از آن هستند، جوابگو باشند و مسئولیت خود را بپذیرند.

ضمناً، اطلاعات ویژه و جدیدی به کمیته انضباطی تحویل داده شد که به دلیل مسائل امنیتی، تقاضا شده تا فعلا محرمانه باقی بماند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکایت نو باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت نو باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید