اخبار و رویدادها

محل اقامت را از مراکز مجاز رزرو کنید

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه هایی با تاکید بر اینکه مسافران محل اقامت خود را مراکز دارای مجوز رزرو نمایند، شهرهای مکمل سفر در شرق کشور را اعلام نمود.

1 فروردین 1403

کشف مجسمه بزرگ رامسس دوم

باستان شناسان قسمتی از مجسمه بزرگ رامسس دوم را در مصر کشف کردند.

16 اسفند 1402

5 هدیه رمانتیک که بدون شک همه دوست خواهند داشت

هدیه دادن یکی از راه های ابراز علاقه و اثبات محبت به همسر و شریک عاطفی است. اما خرید این مدل هدیه یکی از حساس ترین کارهایی است که می توانید با آن درگیر شوید. اگر شخص دریافت کننده، هدیه را دوست نداشته باشد می تواند باعث ایجاد تنش عاطفی و دلخوری گردد. ممکن...

16 بهمن 1402

رازهای مخفی کیش که لذت سفر دو چندان می کند

جزیره کیش یه عنوان یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی و خارجی به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی و فرهنگی خاص رازهای مخفی زیادی دارد. از زارهای جالب جزیره کیش می توان به استفاده از تخفیف های 50 درصدی با کارت کیشوندی، آزاد بودن موتورسواری خانم ها و...

7 بهمن 1402

ساخت ویلا در شمال چقدر هزینه دارد؟

همه ما در پی فرصتی هستیم تا از هوای آلوده و شلوغی شهرهای صنعتی به یک جای خوش آب و هوا فرار کنیم و حداقل چند روزی از سال را در منطقه های با هوای پاک و آسمان آبی سپری نماییم. به همین علت شهرهای شمالی کشور به یکی از اصلی ترین مقصدهای تفریحی مردم تهران و سایر...

5 آذر 1402

5 علت برای اینکه به مانیتور 240 هرتزی نیازی ندارید

روزی روزگاری فقط گیمرهای حرفه ای از مانیتورهای دارای رفرش ریت بالا استفاده می کردند ولی حالا حتی کاربرانی که ففط گاهی اوقات بازی می نمایند هم به این نوع مانیتورها علاقه نشان می دهند. اما در این میان چه اندازه از رفرش ریت عدد بسیار بالایی است؟ با وجود...

5 آبان 1402

تصاویر ، این خون دیگر بند نخواهد آمد

فرهاد فرجی درباره نمایشگاه خونی که بند نخواهد آمد که درباره خشونت نسبت به حیوانات است، بیان کرد خشونت انسانی تنها معطوف به حیوانات نیست؛ ما نسبت به محیط زیست هم از خود خشونت نشان می دهیم.

5 شهریور 1402

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ناشنوایان و سازمان ورزش شهرداری

سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این 2 نهاد ورزشی را فراهم کرد.

18 مرداد 1402

پیکاپ کینگ لینگ تاگا با پلاک ملی وارد بازار شد، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت پادرا دیزل از دریافت پلاک ملی برای پیکاپ کینگ لینگ تاگا اطلاع داد. در ادامه با مشخصات و امکانات Qingling Taga آشنا خواهیم شد.

21 تیر 1402

حکایت راننده ای که اهالی یک روستا را نجات داد ، خودم به جای نفتکش آتش گرفتم

12بهمن سال 1391 وقتی حمید صبری و پسرش، صبح اول وقت شال و کلاه کردند و راهی جاده شدند تا نفت مورد نیاز ساکنان روستای گزانه از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل را به موقع برسانند نمی دانستند بازگشت از این راه چیزی جز درد و رنج نیست.

17 تیر 1402

پورشه Mission X با بیش از 1000 اسب بخار قدرت رونمایی شد

کمپانی پورشه 75 سالگی خود را با معرفی سوپراسپرت الکتریکی پورشه Mission X جشن گرفت. خودرویی که به بیان این برند آلمانی قرار است سریعترین خودرو تجاری در پیست مشهور نوربرگ رینگ باشد.

25 خرداد 1402

پاسخ ایران به اظهارات بن

سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اقدام این کشور برای اخلال در برنامه های نظامی جمهوری اسلامی ایران و نیز بعضی تحریم های ضدایرانی نو واکنش نشان داد.

3 اردیبهشت 1402

این برنج ها باعث مسمومیت می شوند ، بهترین دما برای نگهداری برنج پخته در یخچال ، برنج پخته شده چند روز در یخچال می ماند؟

یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه برنج پخته بیرون یخچال به دلیل رطوبت فراوان شرایط بسیار مناسبی برای رشد باکتری دارد، گفت: در صورت نگهداری در دمای بالای پنج درجه، برنج خیلی زود خراب می شود.

30 فروردین 1402

استقبال از توافق ایران و عربستان در جلسه شورای امنیت

ایسنا نوشت: در جلسه شورای امنیت سازمان ملل، فرستاده ویژه دبیرکل در امور یمن از توافق ایران و عربستان استقبال کرد.

29 فروردین 1402

پرواززدگی چیست، چه علائمی دارد و راه مقابله با آن چگونه است؟

بعد از چند سال سخت قرنطینه و محدودیت هایی که برای سفر اعمال شد، مردم دوباره سفرهایشان را به دور جهان آغاز نموده اند و خانواده ها باز هم برای ملاقات دور هم جمع می شوند؛ اما سفرهای بین المللی غالبا با پرواززدگی (جت لگ) همراه اند و در همان ابتدای سفر، لذت...

22 فروردین 1402

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از فردا

پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از فردا می توانند نسبت به ثبت نام در دستگاه پذیرش شده اقدام کنند.

21 فروردین 1402

بازی مبارزه ای Multiversus تابستان سال جاری از دسترس خارج می گردد؛ عرضه نهایی سال آینده

بازی مولتی ورسوس (Multiversus) در این مدت موفقیت خوبی کسب کرد. شاید بسیاری از افراد ندانند ولی مولتی ورسوس در این مدت در حالت آزمایشی قرار داشته و در اصل یک سال نسخه بتای بازی در دسترس بود. بازی مولتی ورسوس یک عنوان رایگان در سبک فایتینگ (Fighting) بوده که سال گذشته...

17 فروردین 1402

افزایش 40 درصدی ورود جهانگرد به استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اسکان بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر در این استان طی چند روز گذشته اطلاع داد.

9 فروردین 1402

ساعات فعالیت میادین میوه و تره بار در ایام نوروز اعلام شد

سازمان میادین میوه و تره بار در اطلاعیه ای ساعات فعالیت این مراکز در ایام نوروز را بیان کرد.

29 اسفند 1401

سامسونگ نسل تازه نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

سامسونگ الکترونیکس نمایشگرهای پایدار دیجیتال ساینیج آینده را در رویداد ISE 2023 بارسلون به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای پایدار با اتکا به فناوری های نو و منطبق بر راهبردهای نو زیست محیطی سامسونگ طراحی و ساخته شده اند.

26 اسفند 1401
تعداد: (836)