فخری: ستاد عالی در خصوص حضور 4 رشته دیگر تصمیم گیری می نماید، بازی های آسیایی قطعا در تاریخ اعلامی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هلن، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022 چین گفت: جلسات ستاد عالی بازی ها اجرایی تر و کاربردی تر جلو می رود و هر چه جلو برویم مباحث بیشتری تصمیم گیری می گردد.

فخری: ستاد عالی در خصوص حضور 4 رشته دیگر تصمیم گیری می نماید، بازی های آسیایی قطعا در تاریخ اعلامی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هلن، پیمان فخری در خصوص معین تکلیف اعزام چهار رشته ای که شانس مدال در بازی های آسیایی ندارند، بیان نمود: مسئولان رشته های تنیس، سه گانه، بدمینتون و اسکواش در جلسات حاضر شدند و گزارشات کارشناسی از آنها اخذ شد و نتیجه این جلسات به ستاد عالی بازی ها برده می گردد و آنجا تصمیم گیری خواهد شد. جلسات خوبی داشتیم و امیدوارم که بتوانند مسافر بازی های آسیایی باشند.

او در خصوص رشته های تیمی بانوان گفت: حضور رشته هایی که مدال می گیرند یا شانس کسب مدال هستند، نهایی نشده است. در رشته هندبال و والیبال بانوان هنوز چیزی قطعی نشده است.

فخری در خصوص اینکه کاظمی پور، معاون وزیر ورزش عنوان نموده دو رشته تیمی بانوان به بازی ها اعزام می شوند، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم و تصمیم گیری در این مورد نشده است. جلسات ستاد عالی بازی ها اجرایی تر و کاربردی تر جلو می رود و اجازه بدهید هر چه جلو برویم مباحث بیشتری در این زمینه مطرح و تصمیم گیری می گردد. هر دو هفته یکبار قرار شد در خصوص این مباحث تصمیم گیری کنیم.

سرپرست کاروان ایران در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سهمیه رشته ها برای حضور در بازی ها معین می گردد؟ تاکید نمود: در خصوص این مسئله مطمئنا تا آخرین فرصتی که داریم صبر می کنیم. ستاد عالی بازی ها، تصمیم گیری نهایی را در خرداد و تیر خواهد گرفت.

فخری در پاسخ به این پرسش که امکان دارد بازی های آسیایی به تعویق بیفتد؟ توضیح داد: بازی ها قطعا در تاریخ اعلام شده برگزار می گردد. تجربه المپیک نشان جهان از این جهت کرونا گذشت و قطعا بازی ها برگزار می گردد.

وی در خصوص اینکه جلسات ستاد عالی بازی ها دیر آغاز شد نیز گفت: جلسات خوبی در ستاد عالی بازی ها داشتیم. جلسات کارشناسی انجام می شد و کار نخوابیده بود و اکنون هم به عنوان سرپرست کاروان خوشحالم کار اجرایی تر پیش می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فخری: ستاد عالی در خصوص حضور 4 رشته دیگر تصمیم گیری می نماید، بازی های آسیایی قطعا در تاریخ اعلامی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: ستاد عالی در خصوص حضور 4 رشته دیگر تصمیم گیری می نماید، بازی های آسیایی قطعا در تاریخ اعلامی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید