مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان امروز به خاتمه می رسد

به گزارش وبلاگ هلن، مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید صندوق رفاه ویژه دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار که از 12 بهمن ماه شروع شده امروز 30 بهمن ماه به خاتمه می رسد.

مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان امروز به خاتمه می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ هلن، بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان که از 12 بهمن ماه شروع شده امروز شنبه 30 بهمن ماه به سرانجام می رسد.

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی که از تسهیلات و وام های صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شده و دارای اقساط معوق می باشند به توضیح ادامه می توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره مند گردند:

ویژه دانش آموختگان

پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت

پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی 50 درصدی خسارت

تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده

ویژه دانشجویان

دانشجویانی که به واسطه عدم مشخص شرایط بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی های نقدی (10 درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط مانده بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم میگردد.

بخشودگی صد در صدی کارمزد در صورت پرداخت یکجای کل وام ها در زمان سرانجام دوره دریافت وام و مشخص شرایط بدهی قبل از سرانجام دوره تنفس 9 ماهه.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود به وسیله سایت صندوق- تب ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش برطرف اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان راستا پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان امروز به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان امروز به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید