نمایندگان یونسکو از معبد آناهیتا بازدید کردند

به گزارش وبلاگ هلن، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، نمایندگان یونسکو از معبد آناهیتا بازدید کردند.

نمایندگان یونسکو از معبد آناهیتا بازدید کردند

فرماندار کنگاور در آیین استقبال از نمایندگان یونسکو که در معبدآناهیتا برگزار گردید، گفت: این شهرستان را بواسطه بناهای باستانی و تاریخی متعدد باید موزه ای از تاریخ ایران باستان نامید که هرکدام به نوبه خود گردشگران را مسحور عظمت خود می نماید.

فرزاد الماسی اضافه نمود: شهرستان کنگاور با داشتن پیشینه ای کهن و همپایه تاریخ ایران توجه بسیاری از باستان شناسان و علاقمندان به فرهنگ و هنر ایرانی را به خود معطوف نموده است.

وی ادامه داد: در این شهرستان 120 آثار ثبتی فرهنگی، تاریخی، طبیعی و مذهبی ارزشمند به بلندای امروله وجود دارد که بیانگر عمق و ریشه این سرزمین است.

او با بیان اینکه از همه افرادی که شهر کنگاور و آثار تاریخی و تمدنی آن را برای همه مردم ایران و دنیا تبیین و معرفی می نمایند قدردانی می کنیم، گفت: جا دارد که این اقدامات ارزشمند انجام و برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت های ایران به دنیایان تبیین گردد.

فرماندار کنگاور در سرانجام اظهار داشت: مثلث گردشگری غرب کشور یک اقدام بسیار برجسته در راستای معرفی و تبیین بیشتر کنگاور، کرمانشاه، همدان و سنندج است.

منبع: همگردی

به "نمایندگان یونسکو از معبد آناهیتا بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان یونسکو از معبد آناهیتا بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید