هر آنچه درباره گوشی میان رده ویوو V25 پرو می دانیم

به گزارش وبلاگ هلن، قرار است گوشی هوشمند میان رده ویوو V25 پرو در چهارشنبه 17 آگوست (26 مرداد) در هند عرضه و از 25 آگوست در این کشور به فروش برسد.

هر آنچه درباره گوشی میان رده ویوو V25 پرو می دانیم

به گزارش وبلاگ هلن، در یک ماه گذشته بسیاری از مشخصات میان رده بعدی ویوو به صورت آنلاین ظاهر شده است. در ادامه هر آنچه تا به امروز در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است را آنالیز می کنیم.

طراحی و ساخت

انتظار می رود ویوو V25 پرو با شاسی بهتری نسبت به مدل های قبلی خود عرضه گردد. پنل پشتی این گوشی از شیشه مات ساخته شده است؛ این شیشه که ویوو آن را Flourite AG نامیده است، سال گذشته در ویوو V23 پرو نیز به کار رفته بود. ویوو ادعا می نماید که بسته به نحوه برخورد نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش به پنل پشتی گوشی، رنگ آن تغییر خواهد نمود.

این دستگاه با یک نمایشگر خمیده AMOLED عرضه خواهد شد. این نمایشگر از فناوری پانچ هول در وسط، وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می نماید. انتظار می رود این دستگاه در دو رنگ مشکی و آبی عرضه گردد.

مشخصات و قیمت

ویوو V25 پرو به پردازنده دایمنسیتی 1300 مجهز خواهد شد؛ همان پردازنده ای که در گوشی های محبوب وان پلاس Nord 2T و اوپو Reno 8 نیز به کار رفته بودند. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم داخلی است که با استفاده از فناوری رم مجازی ویوو قابل افزایش است. این دستگاه احتمالا با دو نوع حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و انرژی خود را از یک باتری 4830 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 واتی ویوو تامین خواهد نمود.

طبق گزارشات قبلی، ویوو V25 پرو به یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک سنسور فوق عریض با تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) مجهز خواهد شد. ظاهرا این دستگاه از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Eye AF به عنوان دوربین جلو استفاده می نماید.

این گوشی هوشمند سیستم عامل Funtouch 12.1 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می نماید. به نظر می رسد ویوو V25 پرو در بازار هند با قیمتی کمتر از 509 دلار آمریکا به فروش برسد. در مورد عرضه این محصول در بازار جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "هر آنچه درباره گوشی میان رده ویوو V25 پرو می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره گوشی میان رده ویوو V25 پرو می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید