آنالیز طراحی غرفه شیائومی در نمایشگاه mvc 2022

به گزارش وبلاگ هلن، نمایشگاه MWC اندازه کمپانی های مختلفی از جمله شیائومی بوده است و آن ها در این دوره، از محصولات نو خودشان هم رونمایی کردند. گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو یکی از برترین محصولات این رویداد بود که با امکانات نوی رونمایی شده و هواداران توانستند که بیشتر با آن آشنا شوند. اگر بیاد داشته باشید، پرچم دار شیائومی در اواخر ماه دسامبر سال گذشته معرفی گردید، اما هنوز به صورت رسمی در غرب رونمایی نشده است. احتمال می رفت که رویداد MWC 2022 مکان مناسبی برای رونمایی از چنین محصولی باشد، اما به طرز ناامید کننده این گوشی در رویداد غایب بوده است. خوشبختانه، گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 در این مراسم رونمایی شده و جای خالی آن را پر کرد.

آنالیز طراحی غرفه شیائومی در نمایشگاه mvc 2022

پوکو از دو گوشی در نمایشگاه MWC اکسال رونمایی کرد. یکی از آن ها Poco X4 Pro 5G و دیگری هم Poco M4 Pro بوده است. هر دو دستگاه مجموعه ای از ویژگی های شخص را با قیمت های ارزان به همراه دارند و گوشی پوکو ایکس 4 با قیمت دنیای 299 یورو و پوکو ام 4 هم با قیمت 219 یورو روانه بازار می شوند. محصولات دیگری مانند گوشی سامسونگ را هم در این رویداد داشته این و کمپانی های مختلف کوشش کردند که در اکونومی خودشان، رجحانن محصولات بازار را معرفی نموده و هواداران خودشان را همچنان به آینده امیدوار نگه دارند.

آیفون 13 پرو مکس همچنان رجحانن گوشی دنیا

در جمع گوشی های برتر دنیا، آیفون 13 پرو مکس را می بینیم که با ارتقا خوبی نسبت به نسخه گذشته همراه شده است و علاقه مندان اکونومی اپل می توانند از این امکانات شاخص بهره مند شوند. این گوشی دارای قابلیت های متنوعی چه در زمینه صفحه نمایش و چه در زمینه باتری است و همچنان همان رجحان های همیشگی در زمینه دوربین و تراشه را نیز حفظ نموده است. اپل این گوشی هوشمند را برای اولین بار با صفحه نمایش پروموشن همراه نموده است. صفحه نمایش اولد گوشی، از نرخ تازه سایز متغیر 120 هرتزی برخوردار است. به این معنی است که در مواقع لزوم این نرخ تا 120 هرتز افزایش یافته و برای صرفه جویی باتری، در مواقعی مانند خواندن متن و ایستادن در یک صفحه ثابت، نرخ تازه سازی تا 10 هرتز هم کاهش پیدا می نماید.

تراشه A15 Bionic که با همان فناوری ساخت نسخه قبلی همراه شده است، این بار ترانزیستورهای بیشتری داشته و در آیفون 13 پرو مکس هم یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی خودش دارد. این تغییرات سبب شده است که همچنان شاهد رجحانن تراشه موبایلی باشیم و آیفون 13 پرو مکس از خدمات آن بهره می برد. این تراشه نو، حالت های عکس برداری بیشتری برای دوربین فراهم نموده است و بعلاوه می توانیم به صرفه جویی بیشتر در زمینه باتری هم اشاره کنیم که باعث افزایش 2.5 ساعتی عمر باتری شده است. این مقدار افزایش با توجه به قطعات پر مصرف این گوشی، واقعا قابل تحسین است.

سیستم دوربین شگفت انگیز همچنان در این گوشی هم دیده می گردد و بدون نقص خاصی می توانید آن را دنبال کنید. سنسورهای این دوربین هم اکنون مقدار بزرگ تری دارند و می توانند نور بیشتری را وارد خود نمایند. نور بیشتر به معنای افزایش کیفیت و کاهش نویز است و این فرایند به خصوص در هنگام عکس برداری شب بیشتر خودش را نشان می دهد. اگر شما هم از علاقه مندان عکاسی هستید و به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنید، بهتر است بدانید که با آیفون 13 پرو مکس مانند یک دوربین دیجیتالی DSLR می توانید رفتار نموده و عکس هایی فوق تصورتان تهیه کنید.

گوشی های نو شیائومی

رویداد MWC 2022 که میزبانی برای نوترین گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ بوده است، حاوی محصولات جالبی بوده و هواداران توانستند که با آن ها همراه شوند. پوکو در این رویداد از دو گوشی قدرتمند خود رونمایی کرد. طبق انتظار، این دو گوشی با مشخصات فنی چشم گیر همراه بوده و قیمتی باور نکردنی را ارائه می دهند. مدتی است که پوکو برند مورد علاقه کاربران علاقه مند به اندروید شده است و اغلب به علت مشخصات عالی همراه با قیمت مناسبش شناخته می گردد. فقط پوکو ایکس 3 پرو یا پوکو اف 3 مثال های خوبی هستند که فروش بالا و هیجان انگیزی را برای شیائومی رقم زده اند.

این محصولات به خوبی با گوشی سامسونگ سری A رقابت دارند و توانسته اند که سطح فروش گوشی شیائومی را متحول نمایند. حال با رونمایی از آخرین نسل گوشی های شیائومی در MWC 2022، پوکو بار دیگر می تواند از رقبا پیشی گرفته و نظر مثبت کاربران را در امسال به دست آورد. گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI روانه بازار می گردد و چند سال هم می توانید آپدیت های امنیتی و ظاهری این رابط کاربری را به همراه نسخه های مختلف اندروید دریافت کنید.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو

پوکو ایکس 4 پرو که یکی از گوشی های برتر رویداد MWC 2022 بوده است، همراه با صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد که رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل دارد، روانه بازار می گردد. این گوشی از طیف رنگی گسترده DCI-P3 پشتیبانی می نماید و نرخ تازه سازی آن هم 120 هرتزی خواهد بود. نرخ نمونه برداری لمسی آن 360 هرتزی بوده و یقینا برای تجربه بازی ها تاثیر مثبت خودش را نشان خواهد داد. مشخصات دوربین هم دچار تحول عالی شده است و یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی می بینیم که قابلیت تبدیل 9 پیکسل به 1 پیکسل را خواهد داشت. یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم این ماژول دوربین را تکمیل می نمایند.

با گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو، در جلو می توانید یک سیستم پانچ هول داشته باشید که دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی را در خود جای داده است. این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون 695 استفاده می نماید که عملکرد بسیار مناسبی به خصوص همراه با اتصال 5G برای شما خواهد داشت. مدلی که بیشترین مشخصات را دارد، از 8 گیگابایت رم تشکیل یافته است که 3 گیگابایت رام تقویت شده هم طریق فناوری توسعه داینامیک رم در اختیار شما قرار می گیرد. ظرفیت باتری این گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت است و همراه سیستم شارژ سریع 67 وات ساعتی ارائه می گردد.

پوکو ام 4 پرو

گوشی پوکو ام 4 پرو محصول ساده تری است که از صفحه نمایش 6.43 اینچی آمولد استفاده می نماید و رزولوشن فول اچ دی پلاس را همراه نرخ تازه سازی 90 هرتزی فراهم نموده است. نرخ نمونه برداری لمسی آن هم 180 هرتزی است. شواهد کاملا نشان می دهد که این گوشی یک درجه مشخصات فنی کمتری نسبت به پوکو ایکس 4 پرو دارد. گوشی همراه با سیستم دوربین سه گانه روانه بازار می گردد و یک سنسور 64 مگاپیکسلی قرار است که قدرت آن را تامین کند. لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید با میدان دید 118 درجه ای همراه با لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی را هم می بینیم.

بار دیگر یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم وجود دارد که می توانید برای فعالیت بهتر در شبکه های اجتماعی از ان بهره ببرید. تراشه این دستگاه مدیاتک هلیو g90 بوده و یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی هم به صورت مشابه در ابعاد مشابه پوکو ام 4 پرو می بینیم. این محصول از شارژ سریع 33 واتی هم پشتیبانی می نماید و با امکانات جالب دیگری مانند رابط کاربری روان و طراحی ظاهری زیبا می توانید به سراغش بروید. در این رده قیمت، خرید گوشی شیائومی می تواند گزینه ارزان و ایده الی برای شما باشد. گوشی سامسونگ هم انتخاب خوبی است که برحسب سلیقه باید به سراغ شان بروید.

مقداد آی تی امکان خرید نوترین گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ را در کنار محصولات برتر اپل مانند آیفون 13 پرو مکس را فراهم نموده است.

منبع: اتاق

به "آنالیز طراحی غرفه شیائومی در نمایشگاه mvc 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طراحی غرفه شیائومی در نمایشگاه mvc 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید