چرا شرکت ها باید به کارمندان و مشتریان خود محصولات چاپی تبلیغاتی هدیه بدهند؟

به گزارش وبلاگ هلن، با توجه به اینکه 90 درصد افرادی که یک محصول تبلیغاتی چاپی دریافت می نمایند، می توانند نام برند را به خاطر بیاورند، هدیه دادن یک سررسید مطمئناً باعث تقویت ارتباطات شرکتی می گردد. هدایای تبلیغاتی به هدیه گیرنده یاری می نماید و در نتیجه ارتباط مثبتی با کسب و کار شما ایجاد می نماید.

چرا شرکت ها باید به کارمندان و مشتریان خود محصولات چاپی تبلیغاتی هدیه بدهند؟

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

اهدای محصولات چاپی تبلیغاتی چه تاثیری بر کارمندان شرکت دارد؟

روحیه کارمندان را تقویت می نماید

محصولات تبلیغاتی چاپی، هدایایی عالی به کارمندان، شرکای تجاری و تامین نمایندگان می باشد تا به آن ها نشان دهید که از وفاداری و سختکوشی آن ها قدردانی می کنید. با تشکر از آن ها با یک هدیه، می توانید روحیه کارکنان را در شرکت خود تقویت کنید، کارکنان را با انگیزه نگه دارید و شادی عید نوروز را در کل دفتر پخش کنید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آگاهی پایدار ایجاد می نماید

اقلام تبلیغاتی، مانند تقویم رومیزی یا اتوماتیک تبلیغاتی که با آرم و جزئیات تماس شرکت شما علامت گذاری شده است، از دیگر افراد متمایز است. اقلام منحصر به فرد هستند و بنابراین توجه مشتریان شما را به خود جلب می نمایند. محصولاتی که توجه مشتریان شما را به خود جلب می نمایند، آگاهی از برند را ایجاد می نمایند و به جذب مشتریان بالقوه یاری می نمایند.

شما را در بالای فکر نگه می دارد

محصولات تبلیغاتی مانند سررسید به طور مرتب به وسیله گیرندگان استفاده می گردد. به این معنی که نام و نشان شرکت شما همواره جلوی چشم آن ها خواهد بود. این آیتم های تبلیغاتی به عنوان تبلیغات مداوم برای کسب و کار شما عمل می نمایند. زیرا تضمین می نماید که محصولات یا خدمات شما یادآوری می شوند. در نتیجه مشتریان وفادار و سود بیشتر برای کسب و کار شما حاصل می گردد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

حسن نیت را توسعه می دهد

سال نو و هدیه دادن دست به دست هم می دهند. هدایای سال نو یک راه فوق العاده برای توسعه شادی و جشن است. ارسال یک هدیه تبلیغاتی به کسب و کار شما یاری می نماید تا حسن نیت خود را توسعه دهد و قدردانی از افراد اطراف شما را نشان دهد. هدیه دادن به مشتریان (و کارمندان) نیز می تواند به آن ها یاری کند تا در حال و هوای جشن باشند، به خصوص اگر سال پر استرسی داشته باشند.

برند شما را بازاریابی می نماید

محصولات چاپی تبلیغاتی به خودی خود یک ابزار بازاریابی عالی هستند. زیرا می توانید هدایایی را طوری تنظیم کنید که نام شرکت، جزئیات تماس یا بیانیه ماموریت شما درج گردد. یک هدیه شرکتی بعلاوه به ارتقای تصویر برند و روابط تجاری شما یاری می نماید. اگر محصولات کاربردی را انتخاب کنید، مشتری شما احتمالاً برای مدت طولانی از آن ها استفاده می نماید و هر بار که این کار را می نماید به شرکت شما فکر می نماید. به علت این یادآوری، گیرندگان شما احتمالاً دوباره از شرکت شما استفاده می نمایند و این امر منجر به فروش بیشتر برای شرکت شما می گردد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

پیغام شخصی ارسال می نماید

محصولات چاپی تبلیغاتی به عنوان نشانه ای برای قدردانی از گیرندگان است. یک هدیه متفکرانه این پیغام را به مشتریان شما ارسال می نماید که از کسب و کار آن ها قدردانی می کنید، که در مقابل می تواند وفاداری مشتری را افزایش دهد. بعلاوه به کارکنان خود نشان می دهد که از کار آن ها قدردانی می کنید، که می تواند منجر به تقویت روحیه شرکت گردد.

محصولات تبلیغاتی برای استراتژی بازاریابی شما ضروری هستند. طیف وسیعی از محصولات و چاپ های وجود دارد که می توان آن ها را با لوگو کسب و کار، نام تجاری و جزئیات تماس خود سفارشی کنید. محصولات، طراحی و خدمات چاپ به کسب و کار شما اجازه می دهد تا هدایای منحصر به فردی ایجاد کند که به عنوان شکل خوبی از تبلیغات، افزایش وفاداری مشتری و یاری به توسعه پایگاه مشتریان شما باشد.

منبع: مجله چاپخونه

به "چرا شرکت ها باید به کارمندان و مشتریان خود محصولات چاپی تبلیغاتی هدیه بدهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شرکت ها باید به کارمندان و مشتریان خود محصولات چاپی تبلیغاتی هدیه بدهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید