بازی مبارزه ای Multiversus تابستان سال جاری از دسترس خارج می گردد؛ عرضه نهایی سال آینده

به گزارش وبلاگ هلن، بازی مولتی ورسوس (Multiversus) در این مدت موفقیت خوبی کسب کرد. شاید بسیاری از افراد ندانند ولی مولتی ورسوس در این مدت در حالت آزمایشی قرار داشته و در اصل یک سال نسخه بتای بازی در دسترس بود. بازی مولتی ورسوس یک عنوان رایگان در سبک فایتینگ (Fighting) بوده که سال گذشته نسخه بتای آن عرضه شد. این نسخه بتا توانست جایزه برترین بازی فایتینگ سال را نیز دریافت کند.

بازی مبارزه ای Multiversus تابستان سال جاری از دسترس خارج می گردد؛ عرضه نهایی سال آینده

در حال حاضر شما می توانید بازی مولتی ورسوس را به راحتی برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر دریافت کنید. با این حال این نسخه آزمایشی بوده و در تاریخ 4 تیر (25 ژوئن) از دسترس خارج خواهد شد. پس از آن حدود یک سال تیم سازنده روی آن کار نموده و اوایل سال 2024 میلادی نسخه کامل بازی مولتی ورسوس عرضه خواهد شد.

تیم سازنده در یک نامه از هواداران این بازی تشکر کرد. به علت اینکه استقبال بسیار خوبی از بازی مولتی ورسوس شد. همینطور اینکه کاربران نظرات خود را به این تیم انتقال داده تا مسائل بازی را رفع نمایند. تیم سازنده در طول مدت نسخه بتای بازی کوشش بسیاری کردند تا گیم پلی آن را ارتقاء دهند و اصلاح نمایند. همین باعث شد تا انتظار عرضه خوبی را در سال 2024 از بازی مولتی ورسوس داشته باشیم.

پس از نسخه آزمایشی شرکت سازنده هدف خود را پیدا کرد. به همین علت روی این موضوع تمرکز زیادی خواهد نمود. تیم سازنده اعلام نموده که میخواهد محتوای بیشتری را برای بازی مولتی ورسوس عرضه کند. به این معنا که بازی مولتی ورسوس به هنگام عرضه دارای کرکتر، نقشه و حالت های بیشتری خواهد بود. همینطور اینکه از لحاظ اینترنتی و ارتباط نیز بهتر خواهد شد.

شرکت سازنده روی سیستم طراحی تیم ها و پیشرفت بازی نیز بیشتر کار خواهد نمود. به همین علت است که بازی مولتی ورسوس پس از حدود 1 سال بسته خواهد شد. پس از آن شرکت سازنده روی عرضه نسخه کامل این بازی کار خواهد نمود. بسته شدن بازی به این معنا است که سیستم آنلاین بازی به طور کامل قطع خواهد شد. با این حال به موارد آفلاین محدود، هواداران دسترسی خواهند داشت.

تعدادی از سوالات مهم در خصوص بازی مولتی ورسوس

نسخه بتای مولتی ورسوس در چه تاریخی بسته می گردد؟

نسخه بتای بازی مولتی ورسوس در تاریخ 4 تیر 1402 بسته می گردد.

چرا نسخه بتای مولتی ورسوس بسته می گردد؟

تیم سازنده برای بهتر کردن بازی احتیاج به زمان دارند. از طرفی این نسخه بتا فرصت بسیار خوبی را به تیم داد تا بتوانند اشتباهات خود را رفع نموده و نظر کاربران را در بازی دخیل نمایند. علت اینکه این بازی بسته می گردد این است که تیم سازنده بتوانند با حجم زیادی از محتوا آن را به طور رسمی و کامل عرضه نمایند.

مولتی ورسوس در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

هنوز تاریخ دقیق تعیین نیست ولی هدف تیم سازنده اوایل سال 2024 میلادی است.

آیا مولتی ورسوس قابل دانلود خواهد بود؟

مولتی ورسوس برای یک مدت کوتاهی از دسترس و فروشگاه های بازی خارج خواهد شد. پس از آن این بازی دوباره برای دانلود در دسترس خواهد بود.

آیا می توان همچنان Gleamium یا ارز داخل بازی را خریداری کرد؟

این مورد نیز به طور موقت از فروشگاه ها خارج خواهد شد و پس از مدتی دوباره باز خواهد گشت.

فصل دوم بتل پس بازی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

فصل دوم بتل پس بازی تا زمانی که نسخه بتا بسته گردد جریان خواهد داشت. این زمان بیشتر از چیزی است که شرکت سازنده برای آن برنامه ریزی نموده است. به همین علت در این مدت چالش های روزانه هم وجود خواهند داشت. نکته اینجاست که محتوای فصل دوم بتل پس، دیگر به روزرسانی نخواهد شد.

آیا کاربران مولتی ورسوس می توانند دوباره بازی را دانلود نمایند؟

در مدت زمانی که مولتی ورسوس در فروشگاه ها حضور ندارد، افرادی که در این مدت این بازی را دانلود کردند، می توانند دوباره این کار را انجام دهند. با این حال پس از 4 تیر به محتوای آنلاین دسترسی نخواهند داشت.

چه به سر خریدهای درون برنامه ای و پیشرفت های درون بازی می آید؟

تمامی پیشرفت ها، امتیازات و خریدهای درون برنامه آی به نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد. به همین علت شما هر کاری که در نسخه بتا کردید پس از بازگشت مولتی ورسوس به دنیای گیمینگ به شما نیز باز خواهد گشت.

در سرانجام نیز تیم سازنده باز هم اعلام نمود که بازی مولتی ورسوس با محتوای بیشتر و کرکترهای مختلف نو عرضه خواهد شد. همینطور اینکه تاریخ دقیق عرضه بازی تعیین نبوده ولی باید انتظار بازگشت مولتی ورسوس را در سال 2024 میلادی داشته باشیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی مبارزه ای Multiversus تابستان سال جاری از دسترس خارج می گردد؛ عرضه نهایی سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای Multiversus تابستان سال جاری از دسترس خارج می گردد؛ عرضه نهایی سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید