همایشها و نمایشگاه ها

تصاویر ، این خون دیگر بند نخواهد آمد

فرهاد فرجی درباره نمایشگاه خونی که بند نخواهد آمد که درباره خشونت نسبت به حیوانات است، بیان کرد خشونت انسانی تنها معطوف به حیوانات نیست؛ ما نسبت به محیط زیست هم از خود خشونت نشان می دهیم.

5 شهریور 1402

برگزاری یازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت در 4 نقطه مرکز

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت با اعلام این خبر اظهارداشت: یازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری صد دانه یاقوت به منظور بهره مندی خانواده ها از برنامه های فرهنگی هنری در فضایی بانشاط، معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مزایا و خواص انار، حمایت...

28 آبان 1401

مقایسه کیا کارنیوال با کیا کارنز و ساندرو اتومات و مرسدس بنز ویتو

شاید مقایسه کیا کارنیوال از هر مقایسه دیگری در بین خودروهای موجود در بازار ایران سخت تر باشد، زیرا از طرفی، به علت این که خودروهای کلاس مینی ون چندان در ایران شناخته شده نیستند و تنها تعداد معدودی از این خودروهای جادار در بازار داخلی عرضه شده اند، اساساً...

6 مرداد 1401

خرید کاور لباس و کت و شلوار

خرید کاور لباس و کت و شلوار از جمله بسته بندی پوشاک است و در کنار جعبه آماده و پاکت کرافت و ساک دستی آماده از جمله بسته بندی های آماده پرفروش قرار می گیرد.

29 خرداد 1401

آنالیز طراحی غرفه شیائومی در نمایشگاه mvc 2022

نمایشگاه MWC اندازه کمپانی های مختلفی از جمله شیائومی بوده است و آن ها در این دوره، از محصولات نو خودشان هم رونمایی کردند. گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو یکی از برترین محصولات این رویداد بود که با امکانات نوی رونمایی شده و هواداران توانستند که بیشتر با آن...

20 خرداد 1401

کنفرانس؛جایگزین توقف نماد های بازار سرمایه

خبرگزاری خبرنگاران-هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در پی سیاست های اصلاحی خود، درباره اصلاح قوانین و دستورالعمل های بازار سرمایه؛ برگزاری کنفرانس را جایگزین توقف های مکرر نماد های بازار سرمایه کرد.

15 خرداد 1401

راهنمای سفر به زیمبابوه

راهنمای مسافرتی زیمبابوهزیمبابوه کشوری آفریقایی است که در سال2000، نام آن تازه بر سر زبان ها افتاد و بیشتر مردم دنیا متوجه شدند که همچین کشوری هم در قاره آفریقا وجود دارد. علت آن هم برشکستگی و سقوط مالی قابل توجه این کشور بود. نام دیگری که کشور زیمبابوه...

13 خرداد 1401

کنفرانس ملی پیشرفت های ابررسانایی و مغناطیس در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد

هفتمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه پیشرفت های ابررسانای و مغناطیس به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، 15 و 16 تیرماه 1401 به طور برخط در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

6 خرداد 1401

7 مکان برای دیدن هنر پیشاتاریخی در سراسر دنیا

غارنگاره ها، نقاشی های جالبی هستند که می توان از آن ها به عنوان داستان های مصور انسان های اولیه یاد کرد. در برخی نقاط دنیا این نقاشی ها به وفور دیده می شوند.

14 اسفند 1400

سهم اندک دانشگاه ها در فراوری ناخالص ملی، خلق ثروت در دانشگاه ها لازم است

خبرنگاران/مرکزی معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 16 اتاق فکر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده است که تشکیل این اتاق ها در دانشگاه ها نیز الزامی است.

3 اسفند 1400

نامزدی شیراز برای مرکز جوانان دنیا اسلام

شامگاه سه شنبه (9 شهریور)، طی جلسه ای حیدرعلی کامیاب و علم الدین مهدی اف، پروتکل کاندیداتوری شیراز در انتخاب مرکز جوانان دنیا اسلام را امضا و مبادله کردند.

25 بهمن 1400

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری مهمترین پژوهشگاه در حوزه علوم انسانی است

به گزارش خبرنگاران، مصیب امیری که در حضور علی دارابی قائم مقام و معاون میراث فرهنگی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سخن می گفت هفته پژوهش سال جاری را آغاز خوبی برای انجام فعالیت های پژوهشی در سال آینده این مرکز خواند.

18 بهمن 1400

حذف اعتبارات خرید تجهیزات آزمایشگاهی در اعتبارات 1401، دیده نشدن بودجه طرح های کلان

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دیده نشدن اعتبارات طرح های کلان ملی در بودجه 1401 اطلاع داد و گفت : علاوه بر آن اعتبارات خرید تجهیزات آزمایشگاهی در لایحه بودجه 1401 حذف شده است.

14 بهمن 1400

کنفرانسِ مجازیِ بلاروس

خبرگزاری خبرنگاران- کنفرانس بین المللی بلاروس با حضور مقامات عالی رتبه کشور های مختلف به دلیل قرنطینه سراسری در اتریش از امروز به صورت مجازی، در کاخ صدراعظمی و وزارت خارجه اتریش آغاز شد.

20 دی 1400

جاکارتا: آکوس باعث رقابت تسلیحاتی در جنوب شرق آسیا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، وزرای خارجه مالزی و اندونزی امروز دوشنبه نسبت به توافق تسلیحاتی استرالیا با انگلیس و آمریکا موسوم به آکوس (AUKUS) و اینکه این پیمان ممکن است منجر به رقابت تسلیحاتی بین قدرت های منطقه جنوب شرق آسیا گردد، ابراز نگرانی...

23 آبان 1400

همایش ملی پلیمر ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند برگزار می گردد

ششمین همایش ملی پلیمر ایران، با همکاری انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران، 5 و 6 آبان ماه 1400 در دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند برگزار می گردد.

21 آبان 1400

بالاخره گوشت بخوریم یا نه؟

بعضی ادعا می نمایند که تنها راه نجات کره زمین از فاجعه، گرم شدن زمین اجتناب از خوردن گوشت است. اما این واقعیت به همین سادگی است؟اگر شما ساکن کشورهای غربی باشید، سال گذشته نزدیک به 100 کیلوگرم گوشت خورده اید. این بخش، به یقین، گران ترین برنامه غذایی شما...

19 مهر 1400

حضور 20 استارت آپ ایرانی در جی تکس

خبرنگاران- 20 استارت آپ برگزیده ایرانی به نمایشگاه GITEX FUTURE STARS 2021 اعزام می شوند.

23 شهریور 1400

زیست کره یا بیوسفر مونترال با سازه ای شگفت انگیز، عکس

زیست کره مونترال امروزه موزه ای محبوب در ارتباط با محیط زیست به تعداد می آید. بازدیدکنندگان برای آشنایی بیشتر با آب وهوا، تنوع زیستی، تغییرات اقلیمی، توسعه پایدار و سازگار با محیط زیست و دیگر پدیده های زیست محیطی به این گنبد منحصر به فرد می آیند. چیزی...

20 مرداد 1400

نشست خبری مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران

ایرنا نوشت: رافائل گروسی مدیرکل آژانس انرژی اتمی میخواهد عصر فردا (یکشنبه) با موضوع ایران یک نشست خبری برگزار کند.

29 خرداد 1400
تعداد: (52)