بودجه 100 میلیارد تومانی برای عظیم ترین طرح بازآفرینی شهری تهران

به گزارش وبلاگ هلن، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از شروع اجرای پروژه محور نیلوفری در سال 99 با تخصیص بودجه 100 میلیارد تومانی اطلاع داد.

بودجه 100 میلیارد تومانی برای عظیم ترین طرح بازآفرینی شهری تهران

به گزارش وبلاگ هلن به نقل از ایسنا، محمد سالاری با بیان اینکه طرح محور نیلوفری عظیمترین پروژه محرک توسعه در حوزه بازآفرینی شهری است، گفت: این طرح مربوط به بازآفرینی فضای آزاد شده فوقانی تونل خط آهن تهران ـ تبریز به طول 9 کیلومتر و به مساحت 50 هکتار در مناطق 17 و 18 شهر تهران است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران توضیح داد: طرح نیلوفری به عنوان یکی از عظیم مقیاس ترین فرصت های بازآفرینی شهر تهران و پروژه محرک توسعه محسوب می گردد که طرح های اجرایی آن با برگزاری مسابقه تهیه شده است و اجرای آن نقش بسزایی در کاهش فاصله طبقاتی و شکاف اجتماعی شمال و جنوب شهر و کاهش آسیب های اجتماعی محلات جنوب شهر خواهد داشت.

سالاری تاکید نمود: این پروژه مهم از دوره چهارم تا به امروز علی رغم فراخوان ها و برگزاری نمایشگاه هایی توسط شهرداری تهران، بلاتکلیف مانده بود که ما در جریان تصویب بودجه سال آینده شهرداری، پیشنهاد دادیم مبلغ 100 میلیارد تومان به اجرای طرح نیلوفری تخصیص داده گردد که به تصویب شورای شهر تهران رسید و امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی این پروژه مهم شروع گردد.

وی ابراز امیدواری کرد در سال 99 نسبت به اتمام عظیم ترین طرح بازآفرینی شهری و مهندسی ترین پروژه محرک توسعه در محدوده بافت های فرسوده مناطق 17 و 18 شهر تهران اقدام گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بودجه 100 میلیارد تومانی برای عظیم ترین طرح بازآفرینی شهری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 100 میلیارد تومانی برای عظیم ترین طرح بازآفرینی شهری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید