خودرو چینی از کرمان آمد؛ قیمت آلمانی، کیفیت درجه دو چینی

به گزارش وبلاگ هلن، جک اس پنج نو، نوبرانه کرمان موتور است که اخیرا به تعداد محدود وارد بازار شد. نسخه نو نسبت به گذشته تغییرات خاصی نداشته و سازنده در آن از پیشرانه توربو مجهز به GDI اکتفا نموده است. با توجه به کیفیت بنزین ایران، در آینده جک اس5 نو با مشکل روبرو خواهد شد. آیا این خودرو ارزش خرید دارد؟

خودرو چینی از کرمان آمد؛ قیمت آلمانی، کیفیت درجه دو چینی

وبلاگ هلن - مهدی درفشی: به تازگی، کرمان موتور بخشی اندک از تعهدات جک اس5 تازه را به مشتریان تحویل داد. جک اس5 تازه یا اصطلاحا نیوفیس، نسبت به نمونه قبلی ظاهر و قوای فنی متفاوتی دارد. این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 171 اسب بخار و حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر است. این موتور به سامانه GDI مجهز است. نیروی موتور به وسیله جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه به محور جلو منتقل می گردد. از تجهیزات آن می توان به سانروف، جایگاه برقی راننده، کی لس، کروز کنترل، چهار کیسه هوا و سنسور باران اشاره نمود.

برچسب حدود یک میلیاردی روی نوبرانه جک

بعضی از مالکین جک اس5 تازه آغاز به فروش خودروهای خود کردند. با آنالیز آگهی های موجود در سایت های خرید و فروش، میانگین قیمت جک اس5 تازه چیزی در حدود 930 میلیون تومان است. نسخه مجهز به موتور دو لیتری توربو نیز حدود 810 میلیون تومان قیمت دارد.

جک

فراوری خودرو برلیانس H330 با چراغ خاموش/پارس خودرو از قیمت آن به وبلاگ هلن گفت
منبع: بیت ران

به "خودرو چینی از کرمان آمد؛ قیمت آلمانی، کیفیت درجه دو چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو چینی از کرمان آمد؛ قیمت آلمانی، کیفیت درجه دو چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید