پیکاپ کینگ لینگ تاگا با پلاک ملی وارد بازار شد، عکس

به گزارش وبلاگ هلن، گجت نیوز نوشت: شرکت پادرا دیزل از دریافت پلاک ملی برای پیکاپ کینگ لینگ تاگا اطلاع داد. در ادامه با مشخصات و امکانات Qingling Taga آشنا خواهیم شد.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا با پلاک ملی وارد بازار شد، عکس

شرکت پادرا دیزل با انتشار اطلاعیه ای گفت اولین خودرو پیکاپ تاگا پیروز به دریافت پلاک ملی شده است. قیمت این خودرو نیز در بازار بین 2 میلیارد و 400 تا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده که البته به وسیله نمایندگی ها عرضه می گردد.

مشخصات پیکاپ کینگ لینگ تاگا

کینگ لینگ تاگا اچ با دو موتور بنزینی و دیزلی روانه بازار ایران خواهد شد که موتور بنزینی از نوع 1.8 لیتری T-GDI بوده که می تواند قدرتی برابر با 227 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه در سری نخست به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی و در سری های بعدی به وسیله گیربکس 8 اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

از امکانات این خودرو می توان به سنسورهای هشدار دهنده اندازه فشار بار تایرها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، قابلیت تنظیم الکتریکی شرایط انتقال قدرت به چرخ ها، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، تریم چرمی صندلی ها، سیستم کروز کنترل، موس پد، مولتی مدیا و مانیتور لمسی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر، کلاستر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر، دوربین 360 درجه، باز و بسته شدن آینه های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ های راهنما، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، رادار هشدار خروج از خط اشاره نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ هلن مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پیکاپ کینگ لینگ تاگا با پلاک ملی وارد بازار شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ کینگ لینگ تاگا با پلاک ملی وارد بازار شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید