دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد

به گزارش وبلاگ هلن، مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه ساخته شده و این دستگاه می تواند در ورودی خوابگاه های دانشجویی دانشکده ها و مراکز درمانی، ادارات و بانک ها نصب شود.

دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد

هادی عبادی، مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ هلن، در خصوص ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست گفت: غلامرضا امجدیان از همکاران دفتر نظارت بر طرح های عمرانی در دانشگاه رازی اقدام به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند کرده است.

عبادی اضافه کرد: این دستگاه، بدون نیاز به تماس دست و توسط حسگر های تعبیه شده در زیر دستگاه، ماده ضدعفونی کننده بر روی دست اسپری می کند و قیمت تمام شده آن یک دهم مشابه خارجی است.

مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه اسپری اتوماتیک می تواند در ورودی خوابگاه های دانشجویی دانشکده ها و مراکز درمانی، ادارات و بانک ها نصب شود و نقش موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ایفا کند.

وی بیان نمود: استفاده بهینه از ماده ضدعفونی، سادگی نصب و استفاده، امکان تولید انبوه و تجاری سازی و همچنین قیمت تمام شده پایین از جمله مزیت های دستگاه طراحی و ساخته شده است.

عبادی یادآور شد: این دستگاه در بسیاری از ساختمان های دانشگاه رازی کرمانشاه نصب شده و در محل برگزاری کنکور های سراسری از این سیستم برای ضدعفونی کردن دست استفاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست در دانشگاه رازی ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید