رندر ها و مشخصات احتمالی گوشی موتورولا موتو G22 لو رفت

به گزارش وبلاگ هلن، بر اساس تازهترین اخبار و گزارش های منتشر شده، رندر ها و مشخصات گوشی هوشمند میان رده تازه موتورولا یعنی G22 در فضای مجازی دست به دست می گردد که آنالیز آن ها اطلاعات خوبی درباره طراحی و قابلیت های فنی این عضو تازه سری G موتورولا به ما می دهد.

رندر ها و مشخصات احتمالی گوشی موتورولا موتو G22 لو رفت

طبق این افشاگری ها، گوشی هوشمند موتورولا موتو G22 به یک نمایشگر 6.53 اینچ OLED با رزولوشن 720 در 1600 HD+ و رفرش ریت 90 هرتز مجهز است. باید اضافه کنیم که قلب تپنده این گوشی تازه را پردازنده هلیو G37 مدیاتک تشکیل می دهد. این تراشه شرکت مدیاتک، یک پردازنده 8 هسته ای است که 4 هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با فرکانس 2.3 گیگاهرتز دارد. بعلاوه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 در انجام امور پردازشی به این پردازنده یاری می نماید.

موتو G22 از اینترنت همراه نسل پنجم (5G) پشتیبانی نمی نماید، اما در پنل جلویی آن یک حفره نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/2.0 تعبیه شده که کاربران از آن می توانند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی با کیفیت مطلوب بهره ببرند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین چهارگانه دیده می گردد که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8، یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان هستند که این دو لنز بیشتر جنبه تزئینی دارند.

این گوشی هوشمند تازه شرکت موتورولا در بازارهای اروپا با حداقل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقاء هم است در اختیار کاربران قرار می گیرد. بعلاوه نباید حسگر اثر انگشت این گوشی را از یاد ببریم که در سمت راست گوشی و با دکمه پاور آن ادغام شده است.

باید خاطر نشان کنیم که منبع تغذیه موتورولا G22 را طبق تازهترین اطلاعات یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 10 وات انرژی مجدد خود را بدست می آورد. این گوشی هوشمند 185 گرم وزن دارد و بعلاوه از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اندروید 12 هم به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده است.

درباره قیمت این گوشی هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما گفته می گردد که با قیمت اولیه 200 یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد. همانطور که احتمالا می دانید، شرکت موتورولا با در نظر گرفتن سیاست و استاندارهای تازه خود، میخواهد تا سال 2022 را با رونمایی و عرضه محصولات تازه پرقدرت تر از گذشته آغاز کند.

پیش تر دیدیم که این شرکت از گوشی هوشمند موتو جی استایلوس 2022 رونمایی کرد، اما اطلاعات دیگری درباره سایر گوشی های هوشمند تازه این شرکت در فضای مجازی منتشر نشده است. باید به این نکته اشاره کنیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند موتورولا G21 نیست؛ در واقع به دلایل نامشخصی موتورولا چنین گوشی را وارد بازار نکرده است.

بد نیست یادآوری کنیم که موتورولا G20 اردبیهشت سال جاری روانه بازار گوشی های هوشمند شد. گوشی هوشمند G20 از یک پنل 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت 90 هرتزی بهره می برد. پردازنده آن را تراشه Unisoc T700 تشکیل می دهد که از هسته های Cortex-A55 و Cortex-A75 استفاده می نماید. همراه این تراشه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی امور پردازشی این گوشی هوشمند را انجام می دهند.

در سیستم دوربین این گوشی ما شاهد بهره گیری از سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی هستیم. باتری موتو G20 همچون نسل بعدی خود از ظرفیت 5000 میلی آمپرساعتی برخوردار است که با شارژر 10 وات شارژ می گردد. باید صبر کرد و دید که کاربران و هواداران این شرکت فناوری چه واکنشی به گوشی هوشمند میان رده و تازه موتورولا نشان می دهند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر ها و مشخصات احتمالی گوشی موتورولا موتو G22 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر ها و مشخصات احتمالی گوشی موتورولا موتو G22 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید