ساخت 7 پایگاه تازه مدیریت بحران در تهران

به گزارش وبلاگ هلن، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فراهم شدن امکان افتتاح 7 پایگاه نو مدیریت بحران در مرکز تا خاتمه شهریور ماه در صورت تأمین نقدینگی اطلاع داد.

ساخت 7 پایگاه تازه مدیریت بحران در تهران

به گزارش وبلاگ هلن و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی گفت: بیش از 80 درصد از عملیات عمرانی این پایگاه ها با همکاری سازمان عمرانی منطقه ها و شرکت یادمان سازه صورت گرفته است و در صورت تخصیص بودجه و تأمین نقدینگی تا خاتمه شهریورماه این پایگاه ها تکمیل و بهره برداری می گردد و تعداد پایگاه های مدیریت بحران مرکز به عدد 111 مجموعه خواهد رسید.

وی در مورد پراکندگی جغرافیایی پایگاه های تازه پشتیبانی مدیریت بحران اضافه کرد: دو پایگاه اراج و یاران منطقه یک، مسعودیه منطقه 15، بوستان ولایت منطقه 19، نعمت آباد منطقه 18، شهرک چشمه منطقه 22، کارخانه سیمان منطقه 20، هفت پایگاه تازه هستند که در منطقه ها مختلف شهر احداث شده اند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این که پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران ظرفیت و توان مدیریت بحران تهران محسوب می شوند، توضیح داد: بعلاوه شناسایی و تأمین زمین مناسب برای احداث پایگاه های تازه با همکاری شهرداری منطقه ها در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی محمدی با تاکید بر اینکه پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران باید همیشه کاربری مدیریت بحران داشته باشند و هر گونه تغییر در اهداف این پایگاه ها مجاز نیست، اعلام کرد: در همین زمینه بازدید های عملیاتی و دوره ای به صورت ماهانه از تجهیزات و امکانات پایگاه های موجود به وسیله کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عمل می آید تا عملکرد آن ها مخدوش نگردد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هدف از تاسیس این پایگاه ها یاری به امر مدیریت بحران و ایجاد حس آسایش در شهروندان در مواقع بحران است، اضافه کرد: پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران باید در خدمت اهداف مدیریت بحران باشد و تمامی پایگاه های موجود باید همیشه در راستای این هدف آماده باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ساخت 7 پایگاه تازه مدیریت بحران در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 7 پایگاه تازه مدیریت بحران در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید