مراحل فرعی سایبرپانک 2077 چند برابر ویچر 3 است

به گزارش وبلاگ هلن، کاملا واضح است که شرکت بازی سازی سی دی پراجکت، منابع بسیار بیشتری برای ساخت بازی بعدی شان یعنی سایبرپانک 2077 هزینه نموده است. این موضوع هم قرار است در تمام بخش های بازی، اعم از گیم پلی و داستان و وسعت بازی، به خوبی نشان داده گردد. یکی از مدیران سی دی پراجکت به تازگی گفته است که آن ها مراحل فرعی بیشتر و عمیق تری در مقایسه با ویچر 3، برای سایبرپانک 2077 طراحی نموده اند.

مراحل فرعی سایبرپانک 2077 چند برابر ویچر 3 است

مدیر شعبه کراکف استودیوی بازی سازی سی دی پراجکت رد، در مصاحبه ای به تازگی به تعداد مراحل فرعی سایبرپانک 2077 اشاره نموده است. طبق گفته او، بازی سایبرپانک 2077 چهار نوع کوئست یا همان مرحله خواهد داشت و در کنار کوئست های اصلی یا همان داستانی، بازی نماینده ها با کوئست های فرعی و کوئست های کوچکتر و کوتاه هم روبرو خواهند شد. این نوع کوئست های کوتاه و کوچک با نام قصه های خیابانی (Street Stories) در بازی قرار گرفته اند.

جان مامایس، مدیر شعبه کراکف سی دی پراجکت رد، گفته است که آن ها به نسبت ویچر 3، منابع بسیار بیشتری برای ساخت دنیای سایبرپانک 2077 و افزودن جزییات به آن هزینه نموده اند. او گفته است: به هنگام توسعه ویچر 3 عناصر داخل محیط بازی را بسیار دیرتر از دیگر بخش های بازی، ساختیم؛ طوری که فقط دو یا سه نفر روی آن کار نموده بودند. این بار 15 نفر روی ساخت کوئست های داخل محیط بازی کار می نمایند.

مامایس می گوید که طراحی محیط سایبرپانک 2077 لایه های مختلفی دارد. او اضافه نموده است: یک لایه همیشگی وجود دارد، که کوئست دهنده معمولی هیستند و پس از آن قصه های خیابانی قرار می گیرند. فکر کنم حدود 75 قصه خیابانی در بازی داریم. در لایه بعد از آن فعالیت های کوچکتری هم وجود دارند.

او می گوید که قصه های خیابانی قرار نیست پیشرفته و بزرگ باشند. مامایس شرح داده است: قصه های خیابانی مثل کوئست های کوچک می مانند. آن ها داستان دارند، ولی چیزی مثل میان پرده های سینمایی پیشرفته برای شان طراحی نشده است. قصه های خیابانی برای آشنایی بیشتر با دنیای بازی و تراز دریافت شخصیت شما طراحی شده اند.

حجم زیاد کوئست های بازی ممکن است در ذهن افراد، یادآور کوئست های ماشینی و اتفاقی باشند، ولی مامایس می گوید که آن ها چنین روشی را دنبال ننموده و خودشان همه چیز را طراحی نموده اند. مدیر سی دی پراجکت کراکف اضافه نموده است: تمام کوئست ها دستی طراحی شده اند. هیچ چیز به صورت ماشینی و اتوماتیک فراوری نشده است. قالب هایی آماده داریم که تیم بازی سازی می توانند از آن ها استفاده نمایند، ولی هر کدام را به اندازه ای تغییر می دهند تا حس خاص خود را داشته باشند. دنیای بازی پر از چیزهایی این چنین است و مطمئن باشید بازی کردن آن حس خوبی خواهد داد.

چند وقت پیش شنیدیم که قصه اصلی سایبرپانک 2077 کوتاه تر از فرایند داستانی اصلی ویچر 3 خواهد بود، ولی طبق گفته سی دی پراجکت، آن ها سایبرپانک 2077 را طوری طراحی نموده اند تا شعبه های داستانی بیشتری داشته باشد و بازی نماینده ها در مقایسه با ویچر 3 بتوانند برای بارهای بیشتری سایبرپانک 2077 را بازی نمایند. این فرایند حتی در کوئست های فرعی بازی هم حفظ شده و قرار است آن ها هم پیچیده تر و عمیق تر از بازی قبلی سی دی پراجکت باشند.

در شرح کوئست های فرعی سایبرپانک 2077، یکی از سازندگان بازی آن را با بازی قبلی شان یعنی ویچر 3 مقایسه نموده بود. کوئست هیا فرعی ویچر 3 به یک خط صاف تشبیه شده بود که شعبه های مختلفی از آن بیرون زده اند. از طرف دیگر، مراحل فرعی سایبرپانک 2077 قرار است خودشان شعبه های مختلفی بگیرند و ممکن است یکی از شعبه ها حتی به خط اصلی متصل گردد و روی آن تاثیر بگذارد.

استودیوی بازی سازی سی دی پراجکت رد گفته است که مراحل فرعی بازی سایبرپانک 2077 بخش مهمی از داستانی بازی هستند و اتفاقات بزرگ و عجیبی را در خود جای داده اند.

بازی سایبرپانک 2077 قرار بود در ماه آوریل امسال میلادی عرضه گردد، ولی عرضه آن تا سپتامبر 2020 به عقب افتاد.

این بازی در روز 11 سپتامبر امسال میلادی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Video Game Chronicles

جدیدترین اطلاعات فرایند بازی Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077؛ نژادپرستی، هموفوبیا، ترنسفوبیا، و سایر قضایا

ببینید:

تریلر E3 2019 بازی Cyberpunk 2077

تریلر معرفی گیم پلی Cyberpunk 2077

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراحل فرعی سایبرپانک 2077 چند برابر ویچر 3 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل فرعی سایبرپانک 2077 چند برابر ویچر 3 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید