مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

به گزارش وبلاگ هلن، روز 11 سفر: ساعت 11 بود که فرودگاه کنکون رسیدم و ضمن تحویل بارها و دریافت کارت پرواز آماده سوار شدن به هواپیما شدیم. پرواز آنجام شد و ما به سلامتی در هتل هیلتون نیاگارا بودیم مسافران اشاره میکردند اطاقها طبقه بالا باشن که به همگی گفتم، همه طبقه 43 با دید آبشار هست نگران نباشید. همه تورهای اجرا شده توسط شرکت رهتورز در آبشار نیاگارا همواره در اتاقهای رو به آبشار بوده و مسافران از این بابت همه خرسند و راضی هستند. قرار شد ساعت 8 صبح در رستوران طبقه 33 برج جنوبی صبحانه در دور هم میل کنیم.

مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

ساعتها گذشت و به هتل برگشتیم و همه شاد از روز خوب خدا حافظی نموده به اتاقهاشون رفتن.

روز نهم سفر: امروز روز مرور به تاریخ کهن و مرموز تمدن مایا ها خواهیم پرداخت سفر به معبد چیچن ایتسا (Chichenitza hichenitza Yucatan) این تور یکروزه یکی از مهمترین بازدیدهای مکزیک به حساب می آید، همانطور که می دانید مایاها قدیمی ترین مردمانی بودند که مهارتهای زیادی در ریاضیات نجوم و معماری و کشاورزی داشتند قدمت آنها به 2000 سال قبل از میلاد برمی شود.

نوبت تبریکات و آرزو ها خوش رسید و افراد تک به تک به همدیگر سال نو را تبریک می گفنن خدمه رستوران گردون سی ان تاور هم آماده بودند که سفارشهای غذا را گرفته و یک نهار خوب را با منظره بی نظیر سرو نمایند.از تلویزیون کانادا هم برای تهیه گزارش سال نو و نوروز که برای اولین بار در کانادا در بلندترین برج کانادا برگزار می شد آمده بودند بهر حال همه چیز خوب و عالی بود جای شما خالی.

منبع مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

به "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید