چرا فردا برای طراحی وب سایت دیر است؟

به گزارش وبلاگ هلن، هرکسی ترجیح می دهد که زمان خود را صرف تماشای زیبایی ها کند و کمتر کسی یافت می گردد که از دیدن طرح های شلوغ و نامرتب و درهم ریخته لذت ببرد.

چرا فردا برای طراحی وب سایت دیر است؟

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، حقیقت این است که در دنیای مدرن امروزه، طراحی وب سایت شما، بخش مهمی از حضورتان در بازاریابی اینترنتی و آنلاین را تشکیل می دهد؛ بنابراین برای ایجاد شرایط بهتر در تجارت و کسب و کار خود باید اهمیت طراحی وب سایت را درک کنید. در ادامه به چند مورد از اصلی ترین دلایلی اشاره می کنیم که نشان می دهند چرا طراحی وب سایت مهم است و چطور می توانید وب سایت رویایی خود را به دست بیاورید. شاید اگر هیچ تجربه ای در زمینه طراحی وب سایت نداشته باشید، تعجب کنید که طراحی و شکل و شمایل وب سایت چقدر در جذب مخاطب حائز اهمیت است، پس در ادامه با یک بررسی جالب همراهمان باشید.

1-طراحی وب سایت، تجسم مخاطب از کسب و کار شما

وقتی کسی از وب سایت شما دیدن می نماید، اولین تصور او از برندتان در ذهنش شکل می گیرد و در چند ثانیه درباره کسب و کار شما به قضاوت می نشیند. در بازاریابی اینترنتی شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تاثیری مثبت در ذهن مخاطب بگذارید. حالا اگر وب سایت شما ناخوشایند یا قدیمی به چشم بیاید به سرعت تصویر بدی در ذهن بازدیدنماینده شکل می گیرد، حتی اگر در واقعیت کسب و کاری بی نقص داشته باشید؛ همین جاست که مشتری مجازی وب سایت شما را به مقصد وب سایت رقیب ترک می نماید.

2-کمک به سئوی وب سایت

هرقدر در طراحی نکات بهینه سازی وب سایت را در نظر داشته باشید و سایتی مرتب و زیبا در اختیار مخاطبان قرار بدهید، موتورهای جستجوگر نیز شما را با سرعت بیشتری می شناسند و به رتبه های بهتری در آنها دست پیدا خواهید کرد. شاید جالب باشد که بدانید بعضی نکاتی که متخصصان در طراحی وب سایت باید رعایت نمایند تاثیری مستقیم بر سئو خواهد داشت به عبارتی دیگر کد وب سایت شما نیز باید بهینه شده باشد. بهترین راه برای طراحی یک وب سایت بهینه شده، واگذاری کار به شرکت های باتجربه است. اگر با سازمانی که در این زمینه فعالیت داشته باشد آشنایی ندارید، ما به شما شرکت طراحی وب سایت پارسیان مهر را توصیه می کنیم که در تهران واقع شده است.

3-تنظیم رفتار مخاطبان در طراحی درست وب سایت

همانطور که بالاتر اشاره کردم مردم با مراجعه به وب سایت شما می توانند بیزینس تان را قضاوت نموده و در صورت عدم علاقه به سرعت از وب سایت خارج شوند اما از سوی دیگر داشتن وب سایت به شما این اجازه را می دهد تا رفتار مخاطبان را کنترل کنید. آشنایی درست با حق انتشار برای مخاطبان تعیین می نماید که از چه صفحه هایی دیدن نموده و به چه صفحاتی هدایت شوند، بدون آن که بیننده متوجه کنترل شما بشود.

حالا تصور کنید که وب سایت شما قدیمی است، حتما در زمان طراحی وب سایت به فکر بررسی رفتار مخاطبان نبوده اید و حتی اگر چنین نباشد طی چند سال حتما استراتژی های کسب و کار شما تغییراتی نموده که آنها را مورد توجه قرار نداده اید. اگر صاحب فروشگاه اینترنتی باشید باید حتما طراحی وب سایت شما به روز و معتبر باشد در غیر این صورت مخاطب خرید خود را از وب سایت های معتبرتری انجام می دهد.

4-ایجاد اعتماد با طراحی وب سایت

مردم به وب سایت هایی که طراحی آنها ضعیف باشد، اعتماد نمی نمایند، این موضوع درباره محتوای وب سایت نیز صادق است به این معنا که اگر محتوای وب سایت شما به روز نشده و قدیمی باشد به شدت میزان اعتماد مخاطبان را پایین می آورد. از سوی دیگر یک وب سایت و برند حرفه ای باید در دید مشتری ها با اعتماد به نفس جلوه کند و این اعتماد به نفس باید به مخاطب شما هم انتقال پیدا کند. هر قدر که مخاطب بیشتر به وب سایتی اعتماد کند، زمان بیشتری در آن می ماند و میزان بازگشت به وب سایت شما نیز بالا می رود. توصیه می کنیم با طراحی سایت خوب فرصت های بیشتری را برای گسترش کسب و کارتان به وجود بیاورید.

5-رقبا طراحی وب سایت خوبی دارند

امروزه به قدری تکنولوژی پیشرفت نموده است که در هر کسب و کاری یک یا چند فرد و شرکت وجود دارند که وبسایتی با طراحی عالی و بهینه سازی شده داشته باشند (اگر در زمینه کاری شما نیست، شانس بزرگی به شما رو نموده است)، پس بدانید که رقیبان شما در فکر بهینه سازی و طراحی وب سایت هستند و اگر به این موضوع فکر نکنید، کم کم مشتری های خود را از دست خواهید داد. توصیه می کنیم که همین حالا برای دریافت مشاوره وب اقدام نمایید.

منبع: اقتصاد ایران

به "چرا فردا برای طراحی وب سایت دیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فردا برای طراحی وب سایت دیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید