مد و زیبایی

روزه داران حتماً این گیاه را بخورند

خواص گیاه نعنا از قـدیم شـناخته شده و امـروزه هـم از عصـاره، بـرگ و اسـانس آن در طـب سنتی و در صنایع غذایی به عنوان یک عامل طعم دهنـده و بعلاوه در ساخت مواد آرایشی استفاده می گردد.

11 فروردین 1402

این قند ها سم زدایی کبد را مختل می نماید

شیرین کننده های مصنوعی بسیار شیرین تر از شکر معمولی هستند و در نتیجه به اندازه کمتری از این جایگزین ها احتیاج است تا همان اندازه شیرینی را به غذا ها بدهند.

31 مرداد 1401

سوپرفودهای فصل سرما را از همین امروز مصرف کنید

به نام مثال کدو تنبل، حاوی بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین آ می شود و بهترین ماده مغذی برای پیشگیری از برخی سرطان ها و بیماری قلبی است. سایر سوپرفودهای پاییزی که باید از همین امروز آنها را خریداری و مصرف کنید، از این قرارند:

17 مهر 1400

روغن هایی برای جلوگیری و درمان ترک لب در فصل های مختلف

نمناک/پوست لب نیز مانند سایر اعضای بدن نیاز به مراقبت و زیبایی دارد .در صورت عدم توجه به آن ترک برداشته و پوسته پوسته می گردد و لبخند شما را با مشکل رو به رو می نماید.برای جلوگیری از ترک خوردن لب با ما همراه باشید.

7 تیر 1400

10 نکته برای داشتن پوست سالم در سرما

شستن دست ها با آب خنک تر به اندازه آب گرم در از بین بردن میکروب ها موثر است و برای پوست تحریک پذیری کمتری دارد. اگر از خشک کن دست استفاده می کنید، قبل از بین رفتن تمام رطوبت دست، خشک کردن را متوقف کنید.

16 آذر 1399

صبحانه ای که در عرض یک ماه لاغرتان می نماید

اگر دنبال رژیم های لاغری متعددی هستید بدانید که صبحانه اهمیت ویژه ای در رسیدن به تناسب اندام دارد؛ بنابراین نباید به هیچ عنوان آن را حذف کرد و یا بی اهمیت شمرد. چون این وعده غذایی برای عملکرد بدن در طول روز بسیار پراهمیت است.

4 آبان 1399

حال و هوای روز پزشک سال جاری و ره آوردهای پاندمی کرونا برای جامعه پزشکی

سال جاری در شرایطی به استقبال روز پزشک می رویم که جامعه جهانی پزشکی و در کل جهانیان تحت تاثیر بزرگترین و به تعبیری مرگبارترین پاندمی قرن قرار گرفته است و در این میان جامعه پزشکی بیش از سایرین در مواجهه مستقیم با این بیماری، روزها و شرایط کاملا متفاوت...

23 مهر 1399

معرفی بهترین مناطق ترکیه برای سفر در تابستان

با توجه به گرم بودن کلی آب و هوای ترکیه در تابستان، بهترین ایده برای سفری ایده آل این است که نقاط همیشگی، شهرهای عظیم و مناطق تاریخی این کشور را از برنامه ریزی سفر خود خط زده و به نقاط شناخته نشده، خلوت، پر آرامش و البته خنک تر سفر کنید. ناحیه دریای سیاه...

8 شهریور 1399

پودر بچه و این همه کاربرد؟

وب سایت روزیاتو - رضا دنیا آبادی: پودر بچه (که به پودر طلق یا تالک نیز شناخته می گردد) اساساً به منظور لطافت پوست و جلوگیری از عرق سوزشدن پا ها مورد نوزادان استفاده قرار می گیرد. اما در این مقاله با دیگر کاربرد های این پودر آشنا خواهید شد که غریب به یقین...

2 شهریور 1399

چرا فردا برای طراحی وب سایت دیر است؟

هرکسی ترجیح می دهد که زمان خود را صرف تماشای زیبایی ها کند و کمتر کسی یافت می گردد که از دیدن طرح های شلوغ و نامرتب و درهم ریخته لذت ببرد.

12 تیر 1399

بهترین جاذبه های کرمان همراه با توضیحات

جاذبه های کرمانکرمان نام مرکز استانی با همین نام است که 821/000 نفر جمعیت داشته و دهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می آید. این شهر نیمه کویری در ارتفاع 1756 متری از سطح آب های آزاد دنیا قرار گرفته و سومین مرکز استان مرتفع ایران است. ارتفاع زیاد باعث شده تا آب...

24 خرداد 1399

7 اشتباه روزانه که زیبایی و درخشش را از مو های شما می گیرد

گاهی ممکن است کارهایی که برای زیبایی و سلامت موهایمان روزانه انجام می دهیم، فقط باعث آسیب رساندن به موها گردد و جلو رشد آنها را بگیرد.

11 خرداد 1399

سفری به جاذبه های آسیایی اعجاب انگیز

میخواهیم شما را با بعضی مکان های دیدنی و باورهای چالش برانگیز مردمان آن مناطق آشنا کنیم.

6 خرداد 1399

گردنه حیران؛ منطقه نمونه گردشگری از طبیعت ایران

استان گیلان دارای مرز بین المللی از طریق آستارا با جمهوری آذربایجان است که از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می شود.

24 اردیبهشت 1399

گزارش خبرنگاران از نوآوری های دیجیتالی خطوط هوایی فنلاند

در دنیایی که به قول آلوین تافلر، آینده پژوه آمریکایی، موج دوم (انقلاب صنعتی) را سپری کرده و وارد موج سوم (انقلاب ارتباطات) گشته، دنیای مک لوهانی دهکده جهانی (Global village)، حرف اول و آخر را می زند. همه چیز دیجیتالی شده و این دنیای دیجیتالی هزاره سوم، سبک زندگی...

10 فروردین 1399

استارت تولید انبوه صنایع دستی

معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تولید انبوه صنایع دستی در کشور خبر داد.

3 بهمن 1398

پشت در اتاق های گریم چه می گذرد؟

در این گزارش سری به پشت درهای بسته اتاق گریم خواهیم زد تا با جزئیات این حرفه آشنا شویم.

3 دی 1398