اخبار مجلس

عضو هیات رئیسه: سوال از رئیس جمهور در مجلس صحت ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده ای موهوم فقط یک کار رسانه ای است و قابل اعتنا نیست.

15 بهمن 1401

تخصیص 350 میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور به پروژه های میراث فرهنگی

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، 350 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های میراث فرهنگی استان اختصاص یافت.

23 مرداد 1401

اجرای قطعی تغییرات اعلام شده در کنکور 1402

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از اجرای قطعی تغییرات کنکور سال آینده اطلاع داد.

21 مرداد 1401

افزایش تعرفه جریمه های رانندگی برای اصلاح راه های روستایی

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با افزایش 5 درصدی تعرفه جریمه های رانندگی جهت تأمین منابع مورد احتیاج برای اصلاح راه های روستایی، هزینه معلولین شدید و ضایعه نخاعی ناشی از تصادفات رانندگی و یاری خرید تجهیزات و امکانات اتاق تشریح موافقت کردند.

6 تیر 1401

کنفرانس؛جایگزین توقف نماد های بازار سرمایه

خبرگزاری خبرنگاران-هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در پی سیاست های اصلاحی خود، درباره اصلاح قوانین و دستورالعمل های بازار سرمایه؛ برگزاری کنفرانس را جایگزین توقف های مکرر نماد های بازار سرمایه کرد.

15 خرداد 1401

حذف اعتبارات خرید تجهیزات آزمایشگاهی در اعتبارات 1401، دیده نشدن بودجه طرح های کلان

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دیده نشدن اعتبارات طرح های کلان ملی در بودجه 1401 اطلاع داد و گفت : علاوه بر آن اعتبارات خرید تجهیزات آزمایشگاهی در لایحه بودجه 1401 حذف شده است.

14 بهمن 1400

مرزهای زمینی هم برای مسافران هشت کشور آفریقایی بسته شد

در پی شیوع سویه تازه کرونا به نام امیکرون در هشت کشور آفریقایی، ورود این مسافران از مرزهای زمینی به کشور ممنوع و مرزهای زمینی هم مانند مرزهای هوایی به روی آن ها بسته شد.

28 دی 1400

نتایج نهایی آزمون ارشد پزشکی اعلام شد

تهران (پانا) - نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

23 مهر 1400

برای اجرای طرح های عمرانی نیازمند جذب سرمایه بخش خصوصی هستیم

رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دفاع از برنامه های خودش برای اداره این وزارتخانه در مجلس حاضر شد.

4 شهریور 1400

شکایت نو باشگاه پرسپولیس بابت حمله به اتوبوس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، از سوی ایمان حسین پور معاون حقوقی این باشگاه، لایحه شکایتی در مورد پیگیری اتفاقات سفر به اصفهان در حاشیه ملاقات با ذوب آهن تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نهاده شد.

14 مرداد 1400

تغییر رویکرد 30 ساله شهرداری در مدیریت فعلی، افزایش 300 درصدی بودجه ایمنی تهران در برابر سیلاب

شهردار تهران با اشاره به اینکه در دوره مدیریت فعلی کوشش نموده ایم راستا 30 ساله ای که به آن نقد داشتیم را تغییر دهیم، گفت: در دوره مدیریت فعلی کوشش کردیم رویکرد شهرداری تهران را تغییر دهیم.

9 خرداد 1400

خبرنگاران ترک عادت های بد غذایی نقش مهمی در سلامت افراد دارد

ایلام - خبرنگاران - فرماندار دهلران گفت: ترک عادت های بد غذایی نقش مهم و موثری در سلامت افراد دارد.

1 خرداد 1400

بازار سرمایه، کشور را از مصیبت عظیم تورم نجات داد

تهران (پانا)- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که بازار سرمایه در سال گذشته یاری بی نظیری در زمینه تامین اقتصادی به دولت کرد، گفت اگر بازار سرمایه نبود دولت ناچار به افزایش پایه پولی می شد. بازار سرمایه دولت را از مصیبت عظیم تورم نجات داد.

19 اردیبهشت 1400

رای منفی مجلس به شعار انتخاباتی خود!، استدلال موافقان و مخالفان شفافیت چیست؟ خبرنگاران

مجلس یازدهم علی رغم شعار انتخاباتی خود یعنی شفافیت، روز گذشته نتواست کلیات این طرح را تصویب کند؛ این در حالی است که رئیس مجلس نیز شفاف سازی را یکی از رویکردهای اصلی تحول مجلس عنوان می کرد.

1 اردیبهشت 1400

تذکر 24 نماینده مجلس به وزیر علوم درباره عملکرد رئیس دانشگاه صداوسیما ، اعتراض به جذب نزدیکان و حذف منتقدین انقلابی خبرنگاران

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم، خواستار آنالیز و نظارت بیشتر بر عملکرد دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما شدند.

16 فروردین 1400

برنامه و بودجه، 2 برابر شدن اعتبارات درمانی کشور در لایحه بودجه به بیان دکتر نوبخت

خبرنگاران - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به شرایطی که کشور به واسطه شیوع ویروس همه گیر کرونا درگیر آن شده، اعتبارات وزارت بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال 1400، از 2 برابر هم بیشتر شده است.

8 اسفند 1399

مصوبه مجلس برای تمدید قانون مالیات ارزش افزوده تایید شد

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در مکاتبه ای با رئیس مجلس اعلام نمود، لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده مغایر شرع و قانون اساسی نیست.

8 دی 1399

سه مصوبه جدید شورای عالی بورس با هدف توسعه بازار سرمایه

تهران (پانا) - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از سه مصوبه جدید شورای عالی بورس که در جلسه شب گذشته مورد آنالیز نهاده شد، اطلاع داد.

23 آذر 1399

دستور ترخیص 3428 قلم کالا صادر شد

تهران (پانا) - معاون فنی گمرک از ابلاغ لیست 3428 قلم کالا به گمرکات برای ترخیص کالا اطلاع داد.

22 آذر 1399

در آستانه خروج از مجلس؟

در هیچ یک از دوره های اخیر مجلس اعتبارنامه نمایندگان تا این حد جنجالی نشده بود. مجلس یازدهمی ها، اما بعد از اینکه اعتبارنامه سه نماینده را رد کردند، در نهایت یک نفر را راهی کمیسیون تحقیق کردند. روز گذشته رئیس این کمیسیون خبر داده آنالیز اعتبارنامه غلامرضا...

3 شهریور 1399
تعداد: (28)