بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید19 منطقه مدیترانه شرقی شد

به گزارش وبلاگ هلن، تهران (پانا) - طی حکمی از سوی مدیر کل همکاری های مراکز چهارگانه منطقه ای مدیترانه شرقی از طرف سازمان بهداشت جهانی، مرکز سل و بیماری های ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برای 4 سال به اسم مرکز ارجاع کووید 19 منطقه ای شناخته شد.

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید19 منطقه مدیترانه شرقی شد

به گزارش بیمارستان مسیح دانشوری تهران، علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در این زمینه گفت: این مرکز در گذشته برای مدت 20 سال به اسم مرکز همکاری های سل منطقه ای بوده است که با توجه به تعداد ارجاعات بیماران کووید - 19 به این مرکز در زمینه درمان و آموزش تا سال 2024، به اسم مرکز همکاریهای سل و کووید 19 هم شناخته شد.

بر اساس این گزارش، مقالات چاپ شده در زمینه کووید - 19 در این مرکز 308 اسم می باشد که در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده است و بعلاوه طرح های مرتبط با کرونا 248 اسم و طرح کارازمایی بالینی 67 مقاله می باشد.

بعلاوه طرح های انتها یافته در یک سال و نیم مرتبط با کرونا تعداد 183 اسم است ضمن ان که در این دوره یکی از مجلات این مرکز آی اس آی دریافت کرده و در همین مجله تخصصی هم یک ویژه نامه برای کوید چاپ شده که بیش از 68000 دانلود داشته است.

درمان و آموزش در بیمارستان مسیح دانشوری به دلیل کیفیت بالا مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و به اسم الگو، مورد تبعیت جهانی می باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید19 منطقه مدیترانه شرقی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید19 منطقه مدیترانه شرقی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید