درخشان: پرسپولیسی ها اول قهرمانی را مسجل نمایند، بعد به فکر رکوردزنی باشند، 95 درصد جهت قهرمانی طی شده است

به گزارش وبلاگ هلن، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان با نتایج خوبی که در 4 بازی گذشته گرفته اند، 95 درصد راستا قهرمانی را طی نموده اند.

درخشان: پرسپولیسی ها اول قهرمانی را مسجل نمایند، بعد به فکر رکوردزنی باشند، 95 درصد جهت قهرمانی طی شده است

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هلن در مورد نتایج پرسپولیس در چند بازی گذشته گفت: عملکرد سرخپوشان در 4 بازی گذشته خیلی خوب بوده و تمام بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و صد درصد امتیازها را کسب نموده اند.

وی ادامه داد: پرسپولیس با نتایجی که بعد از آغاز مجدد مسابقات کسب نموده، 95 درصد راستا قهرمانی را طی نموده است. این موضوع نشان می دهد که بازیکنان با تمرکز بالایی در مسابقات شرکت می نمایند و هدفی جز قهرمانی ندارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: به نظر من شاگردان گل محمدی در مسابقات باقی مانده تا خاتمه لیگ باید به بازی های خودشان فکر نمایند و کاری به نتایج سایر تیم ها نداشته باشند. من پیشاپیش قهرمانی را به تمامی پرسپولیسی ها تبریک می گویم و از زحمات اعضای کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم.

درخشان در مورد عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس توضیح داد: گل محمدی مربی باتجربه و بادانشی است و پرسپولیس هم بعد از حضور او شرایط خوبی داشته و پیروز بوده است. یحیی خودش سال ها در پرسپولیس بازی نموده و می تواند این تیم را مدیریت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم مانند لیگ برتر پیروز باشد؟ اظهار کرد: در آسیا شرایط متفاوت است و پرسپولیس حتما باید برای لیگ قهرمانان تقویت گردد. اگر سرخپوشان بتوانند چند بازیکن با کیفیت را جذب نمایند در آن موقع می توانیم انتظار پیروزیت این تیم را داشته باشیم. تیم های ایرانی شرایط خوبی از لحاظ امکانات و پول نسبت به تیم های آسیایی ندارند و پیروزیت در این مسابقات سخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جوانانی که فرصت بازی پیدا کزدن پیروز بوده اند؟ گفت: بازیکنانی مثل عبدی، روستایی و... که فرصت بازی پیدا کردن خوب کار نموده اند ولی به نظر من باید به مرور به ترکیب تیم اضافه شوند تا تجربه کسب نمایند. باشگاه باید به بحث جوانان و تیم های پایه اهمیت زیادی بدهد تا آینده تیم هم ساخته گردد.

درخشان در خاتمه در مورد اینکه ممکن است پرسپولیس در این فصل رکورد کسب بیشترین امتیاز را هم بشکند، توضیح داد: شاگردان یحیی ابتدا با قدرت وانگیزه زیاد باید در مسابقات شرکت و قهرمانی شان را مسجل نمایند و بعد از آن به فکر رکوردزنی در کسب امتیاز و پیروزی باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخشان: پرسپولیسی ها اول قهرمانی را مسجل نمایند، بعد به فکر رکوردزنی باشند، 95 درصد جهت قهرمانی طی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پرسپولیسی ها اول قهرمانی را مسجل نمایند، بعد به فکر رکوردزنی باشند، 95 درصد جهت قهرمانی طی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید