عکس الناز شاکردوست در فروشگاه اسمارتیز ام اند ام

به گزارش وبلاگ هلن، عکس الناز شاکردوست در فروشگاه اسمارتیز ام اند ام - M&M یک برند آمریکایی است که به خاطر اسمارتیزهای خوشمزه اش معروف است.

عکس الناز شاکردوست در فروشگاه اسمارتیز ام اند ام

الناز شاکردوست در فروشگاه اسمارتیز ام اند ام

از بچگی عاشق این بودم که تو یه شهر شکلاتی زندگی کنم...

کیا اسمارتیز m&ms دوست دارن؟ من!!!!!!!!!!

توضیحات: به لباسم گیر ندید دیگه... موضوع الان اسمارتیز هست نه من!

مهم اینه که هر جور بود به عشق خودتون این عکس رو گرفتم... باشه؟؟

ام اند ام M&M چیست؟

ام اند ام شکلات های دکمه ای شکلی هستند که توسط الکس هالیمی در یک کارخانه شیرینی آمریکایی در سال 1941 (مارس) فراوری شد و آغاز به کار کرد که در حال حاظر به بیشتر از 100 کشور دنیا فروخته می گردد.

بر روی هر یک از این شکلات های دکمه ای یک حرف حک شده است. طعم های بسیار مختلفی دارد که این تنوع طعم شامل شیر شکلاتی، شکلات تلخ، شکلات نعنایی، بادام زمینی، بادام، پرتقالی شکلاتی، نارگیلی، گیلاس وحشی، دارچین، رزبری، کره بادام زمینی نمکی است. البته این تنوع فقط شامل این مزه ها نمیگردد بلکه تنوع زیادی در رنگ بندی این شکلات ها نیز وجود دارد که برخی از آنها سالانه تغییر می نمایند.

سال 1930 که مصادف بود با جنگ داخلی اسپانیا، فکری به ذهن پسر موسس کارخانه مارس رسید. وقتی فارست دید که سربازان شکلات های گلوله ای شکل که یک پوسته سخت برای جلوگیری از آب شدن شکلات دارد می خورند به فکرش رسید که خودش از این روش استفاده کند. مارس امتیاز فراوری این نوع شکلات به روش خودش را 3 مارس 1941 برای خودش ثبت کرد. این شرکت اول با نام ام اندام با مسولیت محدود (M&M Limited) به ثبت رسید. این دو ام بر اساس حرف اول نام فامیلی مارس و حرف اول نام فامیلی پسر کارخانه شکلات هرشیز بروس موری که 20 درصد سهام شرکت متعلق به او بود هستند. طبق این قرارداد حق استفاده از شکلات کارخانه هرشیز که حق جیره بندی شکلات در زمان کمبود را داشت به کارخانه مارس برای فراوری شکلات های ام اندام داده شد. در زمان جنگ دنیای دوم فراوریات بیشتر شد برای همین کارخانه در نیوجرسی بزرگتر شد و شکلات ها در طول زمان جنگ به صورت انحصاری فقط به ارتش فروخته می شدند.

سال 1950 یه حرف ام مشکی روی شکلات ها چاپ شد که به عنوان یه علامت تجاری یگانه عمل کند، این علامت سال 1954 به رنگ سفید تغییر کرد. اوایل سال 1950 موسسه تحقیقاتی میدوست در شهر کنساس که برای ام اند ام کار میکرد توانست با بهبود ساخت و ساز خط فراوری باعث گردد که در هر ساعت هزار و پانصد کیلو شکلات با روکش پوشانده شوند.

منبع: setare.com

به "عکس الناز شاکردوست در فروشگاه اسمارتیز ام اند ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس الناز شاکردوست در فروشگاه اسمارتیز ام اند ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید