فهرست 8 مورد از برترین انواع پاک کننده سطوح سرامیک، چوبی و &amphellip

به گزارش وبلاگ هلن، آشنایی با انواع پاک کننده سطوح به ما یاری می نماید که هر پاک کننده و ضدعفونی کننده ای به درستی و در مکان مناسبی استفاده کنیم. استفاده نادرست از بعضی از انواع پاک کننده ها می تواند موجب آسیب به لوازم منزل گردد. از طرفی بعضی از سطوح نیز باید علاوه بر پاک کردن، ضدعفونی شوند. اما آیا چیزی در خصوص تفاوت بین تمیزکننده ها و ضدعفونی کننده ها می دانید؟ برترین و قوی ترین پاک کننده سطوح سرامیکی چه نوع تمیزکننده ای است؟ در این مقاله از سرویس در می توانید با راهنمای خرید پاک کننده سطوح خانگی آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص انواع پاک کننده سطوح و کاربرد آن ها پاسخ خواهیم داد.

فهرست 8 مورد از برترین انواع پاک کننده سطوح سرامیک، چوبی و &amphellip

تفاوت بین تمیزنماینده و ضدعفونی نماینده چیست؟

قبل از آشنایی با ویژگی های انواع پاک نماینده سطوح باید بدانید که تمیز کردن و ضدعفونی کردن معنای متفاوتی با هم دارند که گاهی به اشتباه به جای یکدیگر استفاده می شوند. حقیقت این است که تمیز کردن معمولاً به حذف فیزیکی آلودگی ها و میکروب ها از سطوح اشاره دارد.

بیشتر شوینده هایی که با آب استفاده می شوند، تمیزنماینده هستند و معمولاً قبل از ضدعفونی استفاده می شوند. درواقع برای تمیز کردن آلودگی ها و از بین بردن چربی و خاکی که روی یک سطح نشسته ما باید از یک تمیزنماینده مناسب استفاده کنیم.

اما ضدعفونی کردن به معنای غیرفعال کردن میکروب ها از روی سطوح است. استفاده از مواد و محلول ضدعفونی نماینده سطوح و سرویس بهداشتی می تواند ویروس ها و عوامل بیماری زا را از روی یک سطح پاک کند و از همین رو برای حفظ سلامتی اهمیت زیادی دارد.

معمولاً در بیشتر ضدعفونی نماینده ها از مواد شیمیایی مثل کلر، الکل و سفیدنماینده ها استفاده می گردد. بعضی از بخش های منزل مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه ضروری است علاوه بر تمیز کردن حتماً ضدعفونی نیز بشوند.

در صورتی که فرد بیماری در خانه حضور داشته باشد ضروری است کلیه سطوح با استفاده از ماده ضدعفونی نماینده مناسب تمیز شوند تا بیماری به فرد دیگری منتقل نگردد.

با انواع پاک نماینده سطوح و کاربرد آن ها آشنا شوید

پاک نماینده های سطوح انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها برای تمیز کردن بخش خاصی مناسب هستند. مواد تشکیل دهنده هر یک از انواع پاک نماینده های سطوح طوری طراحی می گردد که کمترین آسیب را به آن سطح وارد نمایند و ظاهری زیبا و درخشان به آن ببخشند.

از همین رو به عنوان راهنمای خرید پاک نماینده سطوح خانگی همواره سعی کنید از پاک نماینده هر سطح تنها برای همان قسمت بهره ببرید تا دچار مشکل نشوید. برای آشنایی با انواع پاک نماینده سطوح می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

1- انواع پاک نماینده سطوح سرامیکی

یکی از پرمصرف ترین انواع پاک نماینده ها، پاک نماینده های سطوح سرامیکی هستند که از آن ها برای تمیز کردن سرامیک ها و گاهی کاشی های کف داخل و خارج خانه استفاده می گردد. این پاک نماینده ها موجب تمیزی و براق شدن سطوح سرامیکی می شوند و ظاهر زیباتری به سرامیک های کف می بخشند.

استفاده از پاک نماینده های سطوح سرامیکی موجب کدر شدن سرامیک ها نمی گردد و از همین رو برترین گزینه برای تمیز کردن سرامیک ها محسوب می گردد. برای تهیه انواع که در زیر گروه پاک نماینده سطوح و چربی زدا هستند به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی خرید خود را از فروشگاه های انجام دهید.

2- پاک نماینده های چند منظوره

یکی دیگر از پاک نماینده های سطوح بسیار کاربردی، پاک نماینده های چند منظوره هستند که معمولاً از آن ها برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده می گردد. این پاک نماینده برای تمیز کردن کابینت های آشپزخانه، آینه و حتی دسته مبل و صندلی استفاده می شوند و معمولاً روی بسته بندی محصول معین می گردد که روی چه سطوحی قابل استفاده هستند.

می توانید انواع را به صورت آنلاین، حضور و اینترنتی از فروشگاه های تهیه کنید.

3- انواع پاک نماینده سطوح شیشه ای

برای آشنایی با انواع پاک نماینده سطوح باید بدانید که هر تمیزنماینده مخصوص چه سطحی است. اگر دوست دارید شیشه های پنجره را براق و تمیز کنید و آینه ها را برق بیندازید، هیچ چیزی به میزان یک اسپری شیشه پاک کن مؤثر نخواهد بود.

شیشه پاک کن ها برای و سطوح شیشه ای مثل آینه ها بسیار مناسب هستند و به از بین بردن باکتری ها نیز یاری زیادی می نمایند. می توانید انواع را به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

4- انواع شامپو و پاک نماینده فرش

یکی دیگر از انواع پاک نماینده سطوح که احتمالاً بیشتر ما در خانه به آن احتیاج دارید، پاک نماینده فرش است. این پاک نماینده ها هم به صورت محلول های شستشو و هم اسپری های لکه بر به فروش می رسند و برای تمیز کردن فرش و از بین بردن لکه های تیره روی فرش گزینه مناسبی هستند.

استفاده از پاک نماینده های نامناسب برای تمیز کردن فرش می تواند به بافت آن آسیب وارد کند و کیفیت و رنگ فرش را تغییر دهد. یکی از محبوب ترین انواع پاک نماینده های فرش است که می توانید آن را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

5- انواع اسپری گاز پاک کن

بلد بودن معینات و کارایی انواع پاک نماینده سطوح به شما یاری می نماید تا از هر پاک نماینده ای درست و به جا بهره ببرید. برای از بین بردن لکه های چربی و مواد غذایی که روی اجاق گاز ایجاد می شوند، هیچ چیزی به میزان یک پاک نماینده گاز نمی تواند مؤثر باشد.

محلول های گاز پاک کن در مدت زمانی کوتاه چربی را در خود حل می نمایند و انتخابی هوشمندانه برای تمیز کردن گاز هستند. این محلول ها هم به صورت اسپری و هم محلول های کرمی به فروش می رسند.

معمولاً اسپری های پاک نماینده گاز روش استفاده راحت تری دارند و سریع تر گاز را تمیز می نمایند. می توانید انواع که در زیر مجموعه پاک نماینده سطوح و چربی زدا را هستند به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های زنجیره ای تهیه کنید.

6- آشنایی با انواع پاک نماینده سطوح چوبی

اگر در پی یک پاک نماینده قوی برای سطوح چوبی هستید، بهتر است که حتماً پاک نماینده های مخصوص سطوح چوبی را امتحان کنید. این پاک نماینده ها طوری طراحی شده اند که ضمن تمیز کردن سطوح چوبی، لکه ها را از بین می برند و درخشندگی فوق العاده ای به سطوح چوبی می بخشند.

انواع را می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری از فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

7- انواع پاک نماینده و ضدعفونی نماینده سرویس بهداشتی

سرامیک ها و سنگ کاسه توالت علاوه بر تمیز شدن، باید به صورت مرتب ضدعفونی شوند تا میکروب ها و آلودگی ها به طور کامل از این سطوح رفع شوند. معمولاً تمیزنماینده های مخصوص سرویس بهداشتی علاوه بر تمیز و و سطوح اطراف، آن ها را ضدعفونی نیز می نمایند.

این موضوع برای جلوگیری از انتقال بیماری ها و رعایت بهداشت اهمیت زیادی دارد. برای خرید انواع پاک نماینده سرویس بهداشتی انواع به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی می توانید به وسیله فروشگاه های زنجیره ای اقدام کنید.

8- پاک نماینده های خانگی و طبیعی

تا اینجا با انواع پاک نماینده سطوح و کاربرد آن ها تا حدودی آشنا شدید، اما باید بدانید که برای پاک کردن بسیاری از سطوح احتیاجی به استفاده از پاک نماینده های شیمیایی نیست و شما می توانید با استفاده از ترکیب سرکه و آب و ترکیب سرکه و جوش شیرین سطوح مختلف را تمیز و براق کنید.

برای این کار باید سرکه رقیق شده و یا ترکیب مقداری سرکه، جوش شیرین و آب بهره ببرید. می توانید انواع و را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های زنجیره ای تهیه کنید.

سوالات متداول

چه مکان هایی باید علاوه بر تمیز شدن، ضدعفونی شوند؟

سطوحی مثل کاسه توالت، وان حمام، سطح زباله و کانتر آشپزخانه ضروری است به صورت مرتب ضدعفونی شوند. در صورتی که فرد بیماری در خانه حضور داشته است، بهتر است کلیه سطوحی که فرد به آن ها دست زده، ضدعفونی شوند.

برترین و قوی ترین پاک نماینده سطوح سرامیکی چیست؟

اگر در پی انواع تمیزنماینده سطوح سرامیکی هستید، بهتر است از اسپری های مخصوص سطوح سرامیکی و یا شوینده های مخصوص این سطوح که در فروشگاه ها به فروش می رسند، بهره ببرید.

برترین محلول ضدعفونی نماینده سطوح خانگی چیست؟

برترین محلول ضدعفونی نماینده سطوح خانگی استفاده از الکل است یا می توانید محلول ضدعفونی نماینده سطوح خانگی را به صورت آماده از فروشگاه ها بخرید.

منابع: consumer-voice، foodsafety، nytimes

منبع: افق کوروش

به "فهرست 8 مورد از برترین انواع پاک کننده سطوح سرامیک، چوبی و &amphellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست 8 مورد از برترین انواع پاک کننده سطوح سرامیک، چوبی و &amphellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید