نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای خرید لپ تاپ برای حسابداری؛ 8 محصول برای حسابداران حرفه ای

آیا در پی خرید لپ تاپ برای حسابداری هستید؟ در این مطلب ضمن معرفی بهترین لپ تاپ ها به منظور انجام کارهای حسابرسی، رایج ترین سوالات و ابهامات در این زمینه را هم بررسی کرده و به آنها پاسخ می دهیم.

8 اردیبهشت 1403

بازی مبارزه ای Multiversus تابستان سال جاری از دسترس خارج می گردد؛ عرضه نهایی سال آینده

بازی مولتی ورسوس (Multiversus) در این مدت موفقیت خوبی کسب کرد. شاید بسیاری از افراد ندانند ولی مولتی ورسوس در این مدت در حالت آزمایشی قرار داشته و در اصل یک سال نسخه بتای بازی در دسترس بود. بازی مولتی ورسوس یک عنوان رایگان در سبک فایتینگ (Fighting) بوده که سال گذشته...

17 فروردین 1402

تیک آبی فروشی به اینستاگرام رسید

زومیت نوشت: کد منبع اینستاگرام حاوی عبارت نشان آبی پولی است. احتمالاً این شبکه اجتماعی همانند توییتر به کسب عایدی از تیک آبی فکر می نماید.

17 بهمن 1401

اگر گوشی شما هنگ می نماید، به جای عصبانیت این راهکارها را امتحان کنید

گجت نیوز نوشت: اگر گوشی اندرویدی شما دائماً هنگ می نماید، توصیه می کنیم این راهکارها را امتحان کنید. فرقی نمی نماید گوشی شما مقرون به صرفه یا گران قیمت است.

9 بهمن 1401

اولین کارت گرافیک اینتل تابستان سال جاری راهی بازار می گردد

اینتل در زمینه عرضه کارت های گرافیک خود برنامه زمان بندی ارائه نموده است. بر اساس این زمان بندی، ابتدا کارت های گرافیک مختص سیستم های دسکتاپ راهی بازار چین می شوند و در زمینه پردازنده های گرافیکی لپ تاپ ها هم فعلا سامسونگ برای لپ تاپ های خود در کره جنوبی...

1 تیر 1401

2 نوع پیراشکی سبزیجات فوق العاده خوشمزه

پیراشکی سبزیجات نوعی پیراشکی است که بدون استفاده از پروتئین های گوشتی تهیه می گردد. این پیراشکی در جمع گیاهخواران، طرفداران زیادی دارد. در طرز تهیه پیراشکی سبزیجات صرفاً باید از سبزیجات دلخواه استفاده کرد. اما بعضی افراد در دستور پخت پیراشکی سبزیجات،...

16 خرداد 1401

کالاهای اساسی، صدرنشین احتکار

ارزش کالاهای مکشوفه احتکاری در دی ماه امسال شامل کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و نظایر آن بیش از 683 میلیون تومان بوده است.

30 اردیبهشت 1401

پدال به خانواده زومیت پیوست

راضی و هیجان زده ایم تا خبر عضویت پدال در خانواده زومیت را اعلام کنیم.

29 اردیبهشت 1401

چرا دبین (Debian) برای راه اندازی 3CX مناسب است ؟ صرفه مالی

رپرتاژ آگهی- همان طور که می دانید چندی پیش شرکت 3CX نسخه لینوکسی سیستم مرکز تماس محبوب خود را در قالب Debian عرضه کرد. اما سوال اینجاست! چرا در توسعه این سیستم بر مبنای لینوکس از نسخه Debian استفاده شده در حالی که نسخه های محبوب بسیار زیادی از این سیستم عامل وجود...

19 اردیبهشت 1401

بلیط اتوبوس به هر نقطه از کشور را با پشتیبانی شایسته بخرید

پاییز فصل سفرهای دانشجویی و کاری به صورت گروهی و انفرادی است. فصلی که بسیاری از سفرنوردها و علاقه مندان به سفر را به منطقه ها مختلف کشور می کشاند تا از تماشا زیبایی های پاییز لذت ببرند.

30 فروردین 1401

چگونه پرواز راحتی داشته باشیم؟

انتخاب جایگاه مناسب در هواپیما و پیشگیری از خستگی زیاد در پرواز، از آن نکته هایی هستند که پیش از سفر باید بدانید. اما چگونه می توانیم سفری راحت داشته باشیم؟

22 فروردین 1401

اینستاگرام استفاده از ویدیوهای سلفی برای احراز هویت را شروع کرد

دیجیاتو: اکانت های جعلی و اسپم همیشه برای شبکه های اجتماعی بزرگی مثل اینستاگرام مشکل ساز بوده اند. این شرکت حالا برای جلوگیری از این مشکل در حین ثبت نام از کاربران تازه می خواهد با یک ویدیوی سلفی هویت خود را تایید نمایند.

10 دی 1400

فیلم های بچه های جاسوس از بد ترین تا بهترین

فرانچایز بچه های جاسوس رابرت رودریگز یکی از اصلی ترین فیلم های بچه ها در قرن تازه است. اولین فیلم بچه های جاسوس که در سال 2001 منتشر شد، به اندازه ای در گیشه خوب عمل کرد که دو دنباله مستقیم در سال های 2002 و 2003 و چهارمین فیلم آن نیز در سال 2011 منتشر شد. این سری...

7 دی 1400

وبینار آشنایی با علم داده برگزار می گردد

انجمن مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و مرکز مطالعات مهندسی دانشگاه تهران، وبینار آشنایی با علم داده را برگزار می نماید.

15 آبان 1400

23 کار بامزه با فتوشاپ که حتما باید امتحان کنید

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین ابزارهای ویرایش تصویر به شمار میرود که کاربران زیادی در سراسر دنیا از آن برای ایجاد تغییر و تحول حرفه ای در تصاویر خود استفاده می نمایند. این اپلیکیشن آنقدر ابزارهای زیادی در اختیارتان قرار می دهد که شاید بعد از مدت زمان زیادی...

2 آبان 1400

آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری وزارت بهداشت از امروز برگزار می گردد

آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت در راستای آشنایی داوطلبان با نرم افزار آزمون از امروز تا ششم تیرماه برگزار می گردد.

22 تیر 1400

آخرین رنگ بندی کرونایی شهر های کشور اعلام شد

آخرین رنگ بندی شهر های کشور به وسیله اپلیکیشن ماسک اعلام شد و از 8 خردادماه اعمال می گردد.

20 تیر 1400

خبرنگاران ترک عادت های بد غذایی نقش مهمی در سلامت افراد دارد

ایلام - خبرنگاران - فرماندار دهلران گفت: ترک عادت های بد غذایی نقش مهم و موثری در سلامت افراد دارد.

1 خرداد 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 11 آبان

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 11 آبان را مشاهده می کنید.

9 آذر 1399

هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذرماه 99 برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در روز های 27 تا30 آذرماه 99 برگزار می شود.

12 آبان 1399
تعداد: (31)