بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

مضرات خوردن تخمه را بشناسید!

این نوع عادت ها بدون این که فرد متوجه باشد می تواند سبب ساییدگی، تخریب، بدشکلی لبه دندان ها و ایجاد فاصله بین دندان ها گردد.

21 بهمن 1401

دیدنی های رودزهایم آم راین و لذت بودن در سرزمینی اروپایی

در راین جورج (Rhein Gorge)، رودزهایم ام راین یک شهر سازنده دلستر در میان تاکستان های بلند و رفیع ریزلینگ (Riesling) است. منظره های این شهر پر از هیجان و احساسات هستند جایی که دیوارهای بلند جورج به رودخانه عریضی که اطراف آن جزیره هایی وجود دارد، منتهی می شوند و خود...

20 دی 1401

برج تاریخی زرندوئیه؛ جاذبه تاریخی ارزشمند کرمان

استان کرمان با دارا بودن جاذبه های گردشگری و سوغات های گوناگون در جنوب ایران واقع شده است. این استان از جمله استان های وسیع و باستانی کشور ایران به شمار می آید و از لحاظ جغرافیایی در جنوب شرقی ایران واقع شده است.

30 شهریور 1401

افزایش انرژی با پروتئین صورت می گیرد یا کربوهیدرات؟

پروتئین جزء حیاتی هر سلول از بدن شما است. این ماده مواد اولیه ساخت و بازسازی بافت ها از جمله ماهیچه ها، استخوان و پوست را فراهم می نماید. علاوه بر آن پروتئین ها باعث فعال شدن آنزیم هایی می شوند که سوخت و ساز و متابولیسم شما را افزایش می دهد. بنابراین با...

17 شهریور 1401

تخصیص 350 میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور به پروژه های میراث فرهنگی

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، 350 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های میراث فرهنگی استان اختصاص یافت.

23 مرداد 1401

10 درمان خانگی برای از بین بردن خط خنده

خنده بر هر درد بی درمان دعواست! بی شک همین طور است اما این رفتار شادی آور گاهی مسئله ساز هم می شود. اگر زیاد می خندید، ممکن است متوجه به وجود آمدن چند خط خنده در اطراف دهان تان شده باشید.

19 مرداد 1401

هیولاهای ریز و چندش آور بیماری زا زیر میکروسکوپ

با ذرات ریز اما چندش آوری که حال ما را بهم می زنند و منجر به بیماری می شوند آشنا شوید.

17 مرداد 1401

بازسازی کاروانسرای شاه عباسی میبد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، بازسازی کاروانسرای شاه عباسی میبد صورت گرفت.

1 مرداد 1401

سرزندگی و رونق شرق تهران با اصلاح پهنه خیابان دماوند

شهردار منطقه 13 در جلسه هم اندیشی دبیرخانه کمیسیون ماده پنج، چند پیشنهاد برای تغییر پهنه و رونق گرفتن ساخت و ساز در محدوده منطقه بیان کرد و گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین درخواست های شهروندان منطقه 13 مربوط به تغییر پهنه خیابان دماوند است که با اجرا و...

9 تیر 1401

چرا از تماشا شهرهای ویران شده در سینما لذت می بریم؟

شهفرایندان نیویورک در حال دویدن از روی سقف تاکسی ها هستند و سخت در تلاشند تا از سونامی غول پیکری که به آن ها نزدیک می گردد، بگریزند. در آینه عقب اتوبوس، موج عظیمی را می توان دید که به سرعت میان شبکه خیابان های شهر جریان پیدا می نماید. این یکی از نمادین ترین...

25 خرداد 1401

در پی گران فروشی شرکت چینی چری در ایران ؛ فروش تیگو 8 پرو به خاطر قیمتش ممنوع شد

پس از آنکه قیمت تیگو هشت پرو به وسیله شرکت چری چین در ایران سه برابر قیمت اصلی آن قیمت گذاری شد دولت فروش این خودرو را ممنوع نمود.

7 خرداد 1401

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری مهمترین پژوهشگاه در حوزه علوم انسانی است

به گزارش خبرنگاران، مصیب امیری که در حضور علی دارابی قائم مقام و معاون میراث فرهنگی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سخن می گفت هفته پژوهش سال جاری را آغاز خوبی برای انجام فعالیت های پژوهشی در سال آینده این مرکز خواند.

18 بهمن 1400

رفع تحریم ها و افزایش رزور تورهای سفر به ایران ازسوی شهروندان آمریکایی

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، رفع تحریم ها موجب افزایش قابل ملاحظه رزور تورهای سفر به ایران ازسوی شهروندان آمریکایی شده است و شهروندان آمریکایی برای سفر به ایران توجهی به هشدار وزارت خارجه مبنی بر خطرناک بودن این کشور خاورمیانه ندارند.

30 دی 1400

لوبیا چشم بلبلی و فواید آن

آیا می دانید لوبیا چشم بلبلی چه خواص و فوایدی دارد؟ در ادامه با تمام خواص، فواید و هر آنچه که باید درباره لوبیا چشم بلبلی بدانید آشنا خواهید شد.

26 آبان 1400

انتظارها برای یکی از زیباترین هتل های سنتی ایران در کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان با اعلام اینکه بازسازی کاروانسرای وکیل شهر کرمان به 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده می گوید که این بنای تاریخی پس از بهره برداری به یکی از زیباترین هتل های سنتی کشور در قلب بافت تاریخی این شهر تبدیل خواهد شد.

20 آبان 1400

خانه ملاباشی، یکی از زیباترین خانه های اصفهان

این عمارت تاریخی، پس از سال ها به وسیله آقای دکتر معتمدی خریداری شده و هم اکنون برای بازدید عموم باز شده است. اما پیشینه این خانه زیبا به کجا برمی شود؟

22 مرداد 1400

زیست کره یا بیوسفر مونترال با سازه ای شگفت انگیز، عکس

زیست کره مونترال امروزه موزه ای محبوب در ارتباط با محیط زیست به تعداد می آید. بازدیدکنندگان برای آشنایی بیشتر با آب وهوا، تنوع زیستی، تغییرات اقلیمی، توسعه پایدار و سازگار با محیط زیست و دیگر پدیده های زیست محیطی به این گنبد منحصر به فرد می آیند. چیزی...

20 مرداد 1400

تغییر رویکرد 30 ساله شهرداری در مدیریت فعلی، افزایش 300 درصدی بودجه ایمنی تهران در برابر سیلاب

شهردار تهران با اشاره به اینکه در دوره مدیریت فعلی کوشش نموده ایم راستا 30 ساله ای که به آن نقد داشتیم را تغییر دهیم، گفت: در دوره مدیریت فعلی کوشش کردیم رویکرد شهرداری تهران را تغییر دهیم.

9 خرداد 1400

تاوان تخلف و بی دقتی گمرک در توقف کالا را مردم می پردازند

رئیس اتاق قم اقدامات اجرا شده در سال گذشته (جهش فراوری) را مؤثر مطرح نمود و گفت: سال 1399 سال خوبی برای صنعت و فراوری کشور نبود چراکه تحریم ها بر فراوری و صنعت فشار بسیار را وارد کرد.

15 اردیبهشت 1400

سعد الحریری: با یک دکمه، بحران لبنان قابل حل است خبرنگاران

نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه جدید در لبنان تنها راه برون رفت از بحران در این کشور را بازگشت به سیاست دوران پدرش و تشکیل دولت تکنوکرات فراجناحی دانست.

3 فروردین 1400
تعداد: (36)