اخبار صنعت

ساخت ویلا در شمال چقدر هزینه دارد؟

همه ما در پی فرصتی هستیم تا از هوای آلوده و شلوغی شهرهای صنعتی به یک جای خوش آب و هوا فرار کنیم و حداقل چند روزی از سال را در منطقه های با هوای پاک و آسمان آبی سپری نماییم. به همین علت شهرهای شمالی کشور به یکی از اصلی ترین مقصدهای تفریحی مردم تهران و سایر...

5 آذر 1402

حکایت راننده ای که اهالی یک روستا را نجات داد ، خودم به جای نفتکش آتش گرفتم

12بهمن سال 1391 وقتی حمید صبری و پسرش، صبح اول وقت شال و کلاه کردند و راهی جاده شدند تا نفت مورد نیاز ساکنان روستای گزانه از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل را به موقع برسانند نمی دانستند بازگشت از این راه چیزی جز درد و رنج نیست.

17 تیر 1402

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از فردا

پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از فردا می توانند نسبت به ثبت نام در دستگاه پذیرش شده اقدام کنند.

21 فروردین 1402

سامسونگ نسل تازه نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در ISE 2023 معرفی کرد

سامسونگ الکترونیکس نمایشگرهای پایدار دیجیتال ساینیج آینده را در رویداد ISE 2023 بارسلون به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای پایدار با اتکا به فناوری های نو و منطبق بر راهبردهای نو زیست محیطی سامسونگ طراحی و ساخته شده اند.

26 اسفند 1401

قرعه سخت دیگر برای پرسپولیس در جام حذفی؛ استقلال به پارس جنوبی خورد

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 12:30 امروز سه شنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این مرحله تیم های استقلال، پرسپولیس، پیکان، استقلال ملاثانی، هوادار، پارس جنوبی، نساجی و برنده بازی فولاد - گل گهر حضور دارند.

16 اسفند 1401

فهرست 8 مورد از برترین انواع پاک کننده سطوح سرامیک، چوبی و &amphellip

آشنایی با انواع پاک کننده سطوح به ما یاری می نماید که هر پاک کننده و ضدعفونی کننده ای به درستی و در مکان مناسبی استفاده کنیم. استفاده نادرست از بعضی از انواع پاک کننده ها می تواند موجب آسیب به لوازم منزل گردد. از طرفی بعضی از سطوح نیز باید علاوه بر پاک کردن،...

8 اسفند 1401

هزینه 4 میلیونی هر شب اقامت در کشور بی طرف!

در میان سفر به کشورهای اروپایی، مسافرت به کشوری که همواره در همه چالش های جهانی بی طرف است و از طبیعت فوق العاده، دهکده های زیبا در دامنه رشته کو های آلپ ، صنعت ساعت سازی، بانکداری و رفاه مردم آن بسیار شنیده ایم می تواند یکی از سفرهای خیلی خاص و متفاوت...

16 دی 1401

آشنایی با یکی از قدرتمندترین و پیچیده ترین بنزهای دنیا ، عکس

مرسدس بنز که از شرکت های پیشرو در دنیای خودروسازی است گاهی با ارائه محصولاتی خاص غافلگیرمان می نماید.

13 دی 1401

ال 90 ایرانی با طراحی و مشخصات فنی نو

یکی از برنامه های گروه صنعتی سایپا عرضه خودروی P90 یا همان ال 90 ایرانیزه شده با پیشرانه متفاوت و تازه است. پیش تر تأکید شده بود که به منظور عدم وابستگی به خارج از کشور و توسعه و تکوین قوای محرکه پی 90، قرار است از شرکت مگاموتور و پتانسیل های آن استفاده گردد.

12 آذر 1401

14 هزار و 286 محصول فناورانه به نیازها پاسخ می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بازارسازی و تبدیل توانمندی های فراوریی به محصول و رساندن آن به بازار ضروری ترین اقدام برای تحقق جهش فراوری و ثروت افزایی در کشور است.

25 آبان 1401

خرید بلیط هواپیما اکونومی

خرید بلیط هواپیما اکونومی یکی از راه های سفر کردن هوایی آن هم با قیمت مناسب است. بلیط هواپیما مدل های مختلفی دارد که حتما هنگام خرید بلیط با آنها روبرو شده اید. از انواع بلیط هواپیما می توان به بلیط فرست کلاس، بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط اکونومی و بیزینسی...

9 آبان 1401

هزینه زندگی در ویتنام چقدر است؟

ویتنام کشوری اسرار آمیز و زیباست که از دوره پارینه سنگی، ساکنانی در آن مستقر شده اند. تاریخ پر فراز و نشیب این کشور، از ویتنام سرزمین متفاوتی ساخته است. یک جاذبه منحصر به فرد برای کسانی که می خواهند درباره سلسه های پادشاهی کهن در آسیا بدانند، جاذبه های...

5 آبان 1401

ترکیب احتمالی استقلال برای ملاقات با آلومینیوم ، فرصت ساپینتو به یک بازیکن و نیمکت نشینی 2 ستاره!

تیم استقلال امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

29 مهر 1401

طرز تهیه سالاد مرغ و سبزیجات ، فوت و فن درست کردن یک سالاد گرم و پرخاصیت

سالاد مرغ و سبزیجات یکی از انواع سالادهای گرم است که سبزیجات داخل آن پخته می شوند و غذایی کامل، سالم و بسیار پرخاصیت محسوب می گردد.

27 مهر 1401

یک الگوریتم یادگیری ماشینی درک ماهیت ماده تاریک را آسان تر کرد

دانشمندان با تأیید یک الگوریتم یادگیری ماشینی که برای شناسایی لنزهای گرانشی پیشرفته است، به درک بهتر ماهیت ماده تاریک امیدوار شدند.

20 مهر 1401

این خودروهای خارجی واردات نخواهند شد ، استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی اجباری شد

رئیس سازمان ملی استاندارد از ارتقا رتبه ایران در زمینه استاندارد از 26 به 22 اطلاع داد و گفت: در پنج حوزه خدماتی شامل آموزش و پرورش، توانبخشی، اماکن ورزشی، خدمات پستی و گردشگری استاندارد تدوین شده و استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی هم سال...

19 مهر 1401

عذرخواهی اسکار از دختر سرخپوست و نماینده مارلون براندو بعد از 50 سال

نزدیک به نیم قرن پس از آن که نماینده مارلون براندو روی صحنه اسکار رفت تا اعلام کند این بازیگر جایزه اسکار را نمی پذیرد، آموزشگاه از او عذرخواهی می نماید.

25 مرداد 1401

تخصیص 350 میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور به پروژه های میراث فرهنگی

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، 350 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های میراث فرهنگی استان اختصاص یافت.

23 مرداد 1401

فهرست قیمت 41 مدل ساعت جی شاک بادوام بالا و محبوب

ساعت جی شاک از محصولات کاسیو به علت دوام و مقاومت بالا محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا نموده است ؛ تا جایی که بسیاری از سلبریتی ها از آن استفاده می نمایند. لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی این ساعت منحصر به فرد بپردازیم.

22 مرداد 1401

کشف بقایای یک سکونتگاه هشت هزار ساله در عربستان

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کشف بقایای یک سکونتگاه هشت هزار ساله در عربستان صورت پذیرفت.

20 مرداد 1401
تعداد: (181)